Candy candy

Okej, magen. Förut kunde du äta 3-4 tacotubs. Nu är du mätt efter en och en halv. Hur blev det såhär? 

                                                  

Pratade med Miche i 53 minuter på Skype. Like like like. Fick lite middagssällskap : )
Äntligen är han hemma igen. Hemma fast långt bort, förstås. Men nu är vi iaf i samma land...
Har inte hört nåt mer från Hanna men hoppas att det betyder att allt går som det ska där borta,
för annars antar jag att hon hade hört av sig.

Jag har en godispåse här, wohoo! Köpte 250 gram (I know!!) i lösvikt på Ica.
Var inte mer sugen än så, uppenbarligen. Wow. Och imorgon ska vi repa hela gänget, kl 10:30.
Första och sista repet ihop. Haha! Kommer bli awesome. Hoppas jag. Eller vafan, det LOVAR jag!
Blir sömntablett ikväll igen, igår tog jag en och blev wasted och sms:ade massa konstigt till Hanna,
men sen sov jag som en stock tills klockan ringde imorse. Hurbrasomhelst. Like på den.

Jag har typ inget vettigt alls att skriva. Förutom att jag nyss fick en kommentar där denne trodde jag hade
lösfransar nu. Haha! Då blir man ju glad. Först är jag smal och sen har jag långa ögonfransar. Jätte-like på den!!
Nä, inte haft lösfransar på två veckor. Sen sista giget. Och på söndag lär de ju åka på igen, men tills dess - no!

Godnatt, nu ska jag dyka ner i min godispåse och simma några varv innan jag lägger till i sovrumshamnen. 
 


                             (  v ä g e r   u p p   d e t   e n a   m e d   d e t   a n d r a  ) ^ ^
 
                                                                                                                                      

Postat av: Natta

Skype är as bra när man har någon så långt borta! En kompis har ju flyttat till Australien nu, men genom skype så kan vi prata lite ändå. Visserligen är ljudet kasst ibland, men det är en annan historia:P

2010-08-27 @ 23:43:15
URL: http://timeslikethese.devote.se/
Postat av: Sarah

Du är snygg också ;)

2010-08-28 @ 07:35:19
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Mia

Post och post och post. Men kan dom inte komma i vettig tid och inte typ.. mitt i natten? Man blir ju lite paranoid. Bara lite. :)

2010-08-28 @ 11:06:54
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: Ph

Nu blir jag lite avis :P Se det som en fördel att du blir mätt snabbare. Äter man mindre så krymper magsäcken och man blir mätt snabbare - vilket i mina ögon bara är en fördel. Pressar du i dig mer så töjer du ju bara ut magsäcken och du orkar äta mer o mer. Mer mat = mer onödiga kalorier & co.

2010-08-28 @ 12:06:23
Postat av: Bettina

Tänkte gått upp tidigt idag. ska iväg ikväll på lite mys o tacokväll. men nu sitter jag här en då o laddar med en red bull när jag borde fixa mig själv... man vet ju inte vad som händer så man vill ju ha hyffsade kläder. AHMEN DU ÄR JU SMAL. titta dig i spegeln för fan. sen ha du sjyssta tuttar.



så de så. fuck off.

2010-08-28 @ 12:43:09
URL: http://www.korrektochperfekt.blogspot.com
Postat av: Sabrina

Snyyggve :'D

.. åh godis, ge mig! haha. jag skall nog fixa lite chips å dipp, gryyymt sugen. haha :'D



SV;

Jag har iaf fått min ikea katalog nu;D framsteg. nu är det bara å få fram pengar, arghh hahah.

Shit, har du skulder på 10 000 till ikea? :D

Jaja, då har du fått fina möbler iaf :D hihi.

jag har ca 10 000 krs skulder jag med, fast inte till ikea.. tyvärr! haha :'D



kraam

2010-08-28 @ 16:51:31
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/
Postat av: Juliannatasha

Really great site man!!

2011-03-30 @ 07:20:07
URL: http://juliannatasha.blogstie.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0