Gig - check!

Men, vad händer med bloggen? För typ två veckor sedan flyttade den på ett inlägg och nu verkar den ha
kopierat ett från IGÅR morse och slängt in idag, också. Som en kopia lixom. Heh? Så ska det inte vaaaraaaa...

Har precis kommit hem. Jag är SÅ trött! Och giget gick kanonbra, jag ska försöka samla ihop lite bilder och
videoklipp sen! Vet nog att vi fastnade ite här & där.. ^^ Tre av fyra vädsersidor hade lovat REGN idag men
när vi klev på scenen så sken solen! Och vi öppnade med "Underbart" så det kändes ju heeelt idylliskt.
Sen var vi tyvärr tvungna att stryka fyra låtar eftersom vi helt plötsligt bara fick köra i 25 minuter fast vi blivit
lovade 45! Och det är ju lite skillnad.... Det kändes ju lite snopet. Speciellt "Behind these hazel eyes" som vi
gör en så bra version av... nu fick vi inte köra den alls.. : ( Men vi fick höra efteråt att allt varit kanonbra ändå,
och det hopas jag det var! Det kändes så! : ) ♥

("Synd", eller vad man ska säga, att min ex-sambo inte var där när vi spelade, de skulle köra senare.
De har nog nyligen spelat - i ösregn, haha - så nu MISSADE han att se hur bra och snygg jag var. Är. Attans.
Hoppas de hade skitlite publik...!! ^^)

Sen efter att vi giggat så åkte vi upp till Motorgår'n där det var "Barnens dag" med en massa polisbilar,
brandbilar, ambulanser, you name it, gratis hamburgare, korv & ballonger, ja ALLT var gratis! Så jäkla nice!
Efter ett tag hann regnet ikapp oss och efter ett par timmar åkte vi hemåt. Ikväll blir det Bingolotto med Hanna
& Eve och blandade respektive. Själv kommer jag ensam. Nähäää, så ovanligt? Undrar om Bella vill följa med..

Nu MÅSTE jag power-nap:a en stund innan jag DÖR. 
Slänger in mina egna bilder från dagen SEN..  



                                                                                                                                                 

Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Så du hade sol där, då skulle jag åkt dit ändå då. Här har det ösregnat hela dagen....



Btv är du så snygg på bilderna att det inte finns ord för det. Fast det visste du säkert redan.



2010-08-29 @ 18:02:12
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Beatrice

Hej! Var gärna med och delta i min tävling om att vinna en egendesignad och personlig almanacka i valfri storlek, färg, mönster - och ja, du bestämmer utseendet själv!

2010-08-29 @ 18:23:12
URL: http://beatricelinneaa.blogg.se/
Postat av: Pappa Bas(trumma)

Som vanligt var vi bäst! dock verkade det som om Sune gillar sån där Balkanmusik i konstiga taktarter, eftersom de efter oss fick 50 minuter!? Meh?



Puss å kram!

2010-08-29 @ 19:25:40
Postat av: Maja Lilja

Ida, Du sätter alltid ihop så fina outfits... du skulle kanske varit modebloggare ;) hoppas allt är bra med dig :)

2010-08-29 @ 21:35:09
URL: http://www.majalilja.com
Postat av: Carro

wow.. supersnygg klädsel AB!

2010-08-30 @ 10:50:39
URL: http://rosatussilago.wordpress.com/
Postat av: linna

snyggis!!!!!

2010-08-30 @ 11:45:45
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0