Imorgon är det september. Vilken jävla ångest.

Sarah kom förbi typ 20 över ett, och då hade jag planerat att käka frukost (så sent, fastän jag fick upp 9:38!)..
Men det fick jag ju skjuta upp eftersom hon kom! Det gjorde inget, jag var ju inte ens hungrig.. Vi delade upp
sånginsatser och repade lite, och sen stannade hon till typ halv sju! Skittrevligt hade vi, vi satt och pratade om
verkligen ALLT mellan himmel & jord typ, i min soffa. Och det är inte förrän NU som jag börjar känna att jag inte
ätit nåt än, idag. Jag har GLÖMT! Hahaha! Sarah, I blame you.. haha, närå.. ; D

Cia sms:ade nyss och henne saknar jag. Hör du det, I miss you! 

Måste fan äta nåt. Och maila lite. Och det var nåt mer? Hmm, I donno. Måste komma i säng tidigt eftersom jag 
måste gå upp typ.. mellan halv 8 och 8. Sarah kommer förbi 9:30 och då kör vi ett snabbrep, och snabbkaffe också
för den delen, sen beger vi oss mot Thessan och hämtar textpärmen & skivorna med bakgrunder, sen off to Västerås!

Härligt att Sarah har körkort.. ett sånt skulle man kanske skaffa sig nåndag. (hahahahahahahahahahahahahaha)   



M A T !                               
                                                                                                                                                 

Postat av: Eve

ääähh..vad ska man med körkort till egentligen? Jag väntar fortfarande på den dagen då det räcker med att SÄGA att man KAN KÖRA bil. (kan lära dig i smyg nånstans ute på landet så kan du också säga det)

2010-08-31 @ 20:45:35
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Carro

fan de där körkortet tycker jag också att man borde skaffa... gaaah.

2010-08-31 @ 21:32:58
URL: http://rosatussilago.wordpress.com/
Postat av: Sarah

Så länge man klarar av att ta sig dit man ska skulle jag vilja hävda att det funkar. Men i nuläget är jag också glad att jag har körkort xD Haha, sorry Idan! I blame me too. Ja, jag tror inte att det var något samtalsämne vi inte hade uppe. Men som sagt skittrevligt ;) Nu ska jag har jag skrivit ett litet inlägg jag med! Åh, kaffekaffe! See you tomorrow!

2010-08-31 @ 21:35:22
URL: http://sarahsaid.blogg.se/
Postat av: linna

ja gillar dina kläder & dina HM paket o va sjutton nåt kul ska du väl få unna dig! ^^



september jag. jag fyller 28 om en vecka. vet inte redigt vad jag känner för det så försöker ignorera det lite granna. :D



Pussis

2010-09-01 @ 08:32:38
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0