Jag ska minsann visa er var skåpet ska stå! *fniss*

Jag gick upp 9:38 idag! Tjoho! Men inte helt utan anledning, det var ju för att Herman skulle komma med
det där vitrinskåpet.. vilket han inte gjort ännu. Han sa först 9:30, men sen sa han runt tio. Nu är klockan
snart halv elva och jag undrar, var ääär duuuu? ^^ Har sms:at två gånger utan svar. Men han dyker väl upp.
Har dammsugit och har väl inte så mycket mer att göra, eftersom jag fortfarande inte vet var det ska stå!

Har två potentiella ställen men på det stället där det skulle passa BÄST (bredvid sideboarden jag har i samma
serie)
kommer det halvt att blockera dörröppningen till vardagsrummet så det känns ju lite surt.. eller, det är
ingen "vanlig" liten dörröppning utan en större. Men det känns ändå som att det blir tight i ingången där.. Måh.


             Eller så får det bli i hörnan bakom soffan, så fort jag tagit bort det andra som står där...
(=en snygg skärmvägg som står där i brist på annat, och en utemöbel som inte fick plats på balkongen! Haha!)

                                   
                                                  Nähä, frukost så länge då, eller?
                                                                *tick tock*
                                                                                                                          


Postat av: linna

ser fram meot att se hur det blir.

din blogg är mitt lilla ljus här på jobbet ida så jag ser fram emot att läsa mer om dig idag ^^



kram

2010-08-31 @ 11:01:44
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Herman

Ehh.... dörrstängaren funkar väl halvbra nurå...

2010-08-31 @ 11:52:43
Postat av: Ida

Oh noes, what did we do to it? ; D

2010-08-31 @ 12:06:46
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0