Naaaw, puttenutt! Och sen ner på stan.

Jag har Aftonbladet som startsida och IBLAND händer det ju att man bara MÅSTE kika på en artikel eller två innan
man loggar in på bloggen. Idag föll jag för denna, där en ap-hane tar hand om en vilsen kattunge. Men naaaw!


Bilder lånade från artikeln i Aftonbladet.

Helt fantastiskt vad fint. Jag blir helt rörd.. ^^ (går och pussar på min egen Bellskling)
(Haha, tänk om han ÅT UPP den sen.. hehe.. vad vet vi? Nääärå!)


Mjaha, annars då? Jodå, tackar som frågar, jag tänkte att jag skulle komma i säng tidigt igår men det visade sig
gå SÅDÄR, då klockan var 3 när jag släckte lampan. Och så tog det lång tid innan jag somnade. Och så vaknade
jag typ femhundra gånger inatt. Och sen ringde mobilalarmet klockan 10. Z Z Z N A R K . Jag snoozade till kl 11
och även fast jag var i zombie mode, så gick jag upp. Tänkte träffa lillasyster idag på stan, bara för att lixom ha
en anledning att gå upp ur sängen (och för att jag VILL träffa henne of course!). Hon träffar några kompisar nu
och sen ska jag gå ner och tvångsfika med henne eller nåt. Wohoo!

Under dagen ska även min handläggare på AF ringa - tror jag - och då kanske vi kan börja signa papper om
praktik och grejer. Ska bli SKÖNT att äntligen göra något!!! As soon as M är tillbaka på jobbet - och han får ta
precis all den tid han behöver ♥, så kan jag kanske börja. Great. Det ser jag fram emot. Med viss rädsla.. ^^
 
                                                                                                                                     


Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Kul med apa som har husdjur, då kanske det finns hopp för mig att ta hand om en katt också...

2010-08-26 @ 13:17:50
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Mia

Men åååååh. Titta vad lessen pappa apa ser ut. :( Han vill inte att nåt ska hända hans kattbebis :( Åh nej, vad fint. Nu dör jag lite.



Ses ikväll <3

2010-08-26 @ 14:49:01
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

SV: Tror apan är bättre på att sköta katt än vad jag är. Får vänta tills jag hittar någon bra att dela ansvaret med.



Egentligen var räkningen inte alls saltad, i alla fall inte med något extra utöver det som skulle vara där. Betald blev den också... Jäkligt skönt att jag inte får sådana nu när jag pluggar... Går väl en sju åtta års studiestöd för att betala den...

2010-08-26 @ 17:02:40
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Kattis

naaaaw, gölli göll <3

2010-08-26 @ 21:55:24
URL: http://hedstrom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0