Onion

Gick upp 14:15 idag. Har jag sovit bort min förkylning nu tro? Nja inte riktigt... men det blir bättre.. ^^
TROR JAG! Igår kväll rann mina ögon konstant, det var jobbigt. Buhu buhu. Och jag nös typ en miljon gånger.
Inte idag. Inte än. Peppar peppar.

Har käkat pannkaks-rest-frukost och druckit té och nu ska jag bara löka tills Herman hämtar mig vid kl 18
(oj, bara två timmar kvar), då ska vi repa inför söndagens "konsert". Oh yes!


Tycker för övrigt det är ruskigt trevligt att jag haft 102 visningar av min fönstervideo, på 22½ timme. Hoho!
  
                                                                                                                                 

Postat av: Sarah

Åh så gosiga jamisar! :)

2010-08-25 @ 16:33:58
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0