Play ►

Jag har länge vetat att man kan fuska järnet när man ska skriva in verifieringsord när man kommenterat.
Så jävla noggrannt är det ju inte. Har ni märkt det? Jag märkte det av misstag en gång när jag såg, precis
när jag tryckte iväg det, att jag råkat byta plats på några bokstäver. Men det gick ändå. Hahaha. Fail.

Men man kan INTE slarva när man ska skriva sitt lösenord vid inloggning. DET är ett faktum.


Herman kommer och hämtar mig (som sagt) vid 18, så vi kan hämta Elin på jobbet, käka middag, och repa.
Har dragit igenom alla låtarna nu på vår Spotify-rep-lista, och halsen är det inget större fel på, bara den här
täpptheten (?) som pajar resonansen. Bu! Och, JA, jag tänker bitcha om det tills det går över.

Igår försökte jag spela in en dålig hårdrocksvideo (HAHAHA kidding) men då blev det glapp i mitt pedalbord
så jag spelade direkt via förstärkaren istället. Men sen kom jag på att jag s ö g ändå, så det blev inget. Inte då.


                                                                                                                               


Postat av: Sarah

om du e inloggad på bloggen samtidigt brukar d inte komma några verifieringar, inte för mig iaf ;) just a tip...

2010-08-25 @ 19:13:46
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Lexi

IDAAAAAA!

Nu har jag kommit på hur jag får dit bilden..

Men hur får jag bakgrundsfärgen på plats också??

2010-08-25 @ 20:04:02
URL: http://enmammasblogg.se
Postat av: Eve

sv: yeah i understand. Men din skyddade blogg gör du inte reklam för heller, jag visste inte om den...t.ex. Men jag känner ju redan dig. :) Men när man gör reklam för sin blogg och skyddar den...nää..i don`t like. :)



Skratta ihjäl sig..at least you will die happy! höhö!



2010-08-25 @ 22:11:25
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Hej hej

Ja dessa koder gillar jag inte

Kommer den ut din video här på bloggen

Ha de fint

2010-08-25 @ 22:44:02
URL: http://www.kaffehornan.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0