Rep, rep, rep...

Idag står ytterligare rep på schemat! Har fått en ganska-kort-inpå-spelning som kommer att äga rum i Västerås,
på Sigmatorget, på tisdag på dan, på nån valkampanj. Så idag ska jag träffa Thessan & Sarah och bestämma vad
och hur vi ska köra.. Och igår blev det typ 13 låtar, de flesta helt nya. En spelning på tisdag, och en liknande
den 1:a september, med kanske lite andra låtar. Och större gig den 29/8. Ganska mycket i huvudet! Jodå.
Torktumlarhjärna AB. Ibland är det nästan lite "tur" att man är arbetslös. (missförstå mig rätt lixom)

Det går inte att få  s t o p p  på den när man ska sova....




Och imorse vid typ halv nio ringde Elin och frågade om jag ville följa med till Skansen, kul att behöva tacka nej
till det för att man ska repa två timmar mitt på dan! Hmpf! Bad timing lixom! Men jag måste måste måste repa.
Det är ju lixom alldeles för lite tid kvar redan, då kan man inte skjuta upp...

Nä, frukost nu då. Sen måste jag ringa lite. 
Sol är det också!! Min termometer som ligger inomhus på fönsterbrädan visar 50 plusgrader. Hoho. 
(För där gör den ju nytta....)


Postat av: Mia

Ooo, skansen. Där bor stackars instängda pappa älg som jag vlll rädda varje gång jag är där :(



sv: aa, jag förstod att det var han. ärkekräket som du berättade om när vi åt glass hos mig förut, du, jag och karin. BLÄ.

2010-08-20 @ 12:05:19
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: Helen.

vet du vilken tid på dagen på tisdag? skulle vara kul att höra/se dig :)

2010-08-20 @ 12:19:18
URL: http://wincent84.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0