Over and out

Aweeee! Jag är så trött!! Och har ont i fötterna - speciellt i min vänstra! För nej nej, den där inflammationen -
eller vad det nu är - har inte gått över än, och sen ett ösigt gig i högklackat med plusmeny på det! Tack & bock!

Spelningen gick som sagt fantastiskt, synd att det var så fruktansvärt varmt! Då det blev lite senare än vad vi
tänkt innan vi kom igång så fick vi stryka några låtar ur sista setet men vi hann köra alla våra fantastiska medleyn
iallafall! Och de var mycket uppskattade! Sååå kul, såååå bra, en helt awesome kväll over all! ♥
Jag hann t.o.m få i mig bröllopstårta och pannacotta och lite vin. Nomnom. Och på natten innan hemfärd blev
det en korv i handen. Utan bröd. Fast med ketchup & senap. Tjoho!

Kom hem strax före 3, grejade runt lite och tog en sömntablett och förberedde mig för att gå upp som en
zombie klockan 9:30. Somnade strax efter 4. Gäsp gäsp.

Få se om det dyker upp några bilder från själva giget, skulle vara kul att se..
Eller? Svettig och halvgalen, sjungandes, fotad underifrån. Det KAN ju bara bli bra??

^^

Nåja, vi kör på lite eget tills dess.
Innan:

Wow vad många foton, och inga från festen, så vi går raskt över till Hemma-igen-efter-giget:




Och idag körde vi effektiv nedroddning med Ola's buss:
                         

                         

                        
Tack Maria & Robban för att vi fick vara en del av er stora dag, och ett extra tack till Robban för all kärlek ♥ Hihi!



Jahapp, nu är det bara att ladda om och börja repa inför nästa gig som äger rum om exakt två veckor!
 


Postat av: Mia

Woohoo, jag är säker på att det var smashing! Kan ju inte bli annat ;) HOHO!



2010-08-15 @ 14:07:22
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: Ph

http://kawrtnee.blogg.se/images/2010/augusti-10-278_102742392.jpg



Manfrotto ljusstativ! WOop!

2010-08-15 @ 18:33:11

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0