Rep / middag / servetter

Repat, snörat, trådat. Framåt har vi iallafall kommit, och även hunnit med middag med förrätt, och tårta som jag
tog med (eftersom jag tydligen fick en gratis på Ica - eftersom jag är så himla bra). Yumz! Tog oss igenom typ alla
låtar så när som på ett par stycken som vi redan kunde, och en som grabbarna grus inte plockat ännu. Och en
som vi inte kan än, som Magnus ska sjunga. Och han var ju inte med idag.
Men sen så! Det gick braaaa och bättre ska det gå. Tjopp tjopp.


Jonas viker servetter till "påvemössor" med hjälp av fuskvideo på YouTube. But I'm still impressed.





Sen vek jag & Jonas nåt som verkade bli ett könsorgan. Jonas såg till att slutföra verket med en vindruva! ^^


Hahahaha! Det var krångligt, det skulle bli nåt som kallades "HÖST" men vi såg ju vad det var! No doubt.

Imorgon är det måndag och jag ska repa till nästa gig, som inträffar typ kl 12 på Sigmatorget i Västerås, tisdag.
Sossarna har nån valpryl och Mona Sahlin & c:o är där, jag ska sjunga med två tjejer till. Hastigt och lustigt!
Och det ska tydligen regna like hell of a lot! Hmm, hope not. Det ska vi, hur som haver, repa inför, imorgon.
Jag & Miche försökte skajpa men han hade lite kass täckning så vi chattade på Skype istället... nu skulle han
dricka rom & cola på takterassen, STACKARN! Å jag, jag har råkat bli förkyld och är rätt bitter över det.........


  
                                                                                                             

Postat av: Kaffehörnan

Hej du

Vilka nice bilder o supertrevligt, go mat o tårta

kram från mig

2010-08-23 @ 00:17:27
URL: http://www.kaffehornan.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0