Kräftskiva 2010 @ Winterliden's

Första kräftskivan i år avklarad! Om det blir den enda, det återstår att se... kräftlukten från fingrarna kommer
iallafall sitta i bra länge till ; ) Klockan är nu tjugo i två och jag har varit hemma i.. en halvtimme? Ingrid körde
hem, thanx thanx. Åka bil = gillas! ♥ Här kommer lite bilder från kvällens spektakel:






                        
                        


                         
                        
                        


          
          

Tack för ikväll Åsa med familj, och såklart alla andra inblandade! ♥ Innan jag hann åka hem fick jag en fantastiskt
bra present, ett par skiiitsnygga skor som var lite för små för Åsa. Och jag älskar dem! Har provat dem hemma hos
henne förut och nu har de blivit mina! Mine mine mine! Snygga svarta med nitar och röd sula... Oh I'll show you!!



                         
                        
                           Jaså, ni fattar nu? Okej, ville vara säker på att göra mig förstådd...^^
                                                            T A C K   Å S A ! !  ♥
 

Godnatt! Imorgon blir det för ovanlighetens skull REP! Tjoho! Snart kommer jag börja blanda ihop vilka låtar
som hör till vilket gig...  Zzzz... ^^  
                                                                                                       
Yey! ^^
 

Postat av: Elin

Va, inte en enda bild på mig? Bu!! ; )

2010-08-22 @ 10:07:54
Postat av: Andrea Femerstrand - Illustratör

Svar: Naww tack så mycket! :) Nej usch, tänk inte sådär :) Jag hade aldrig varit där jag e nu om jag inte hade tränat som en dåre varje dag. Har knappast varit en lätt sak alla ggr, då jag tampats med svackor, etc genom åren(verkar som att det är ett måste för att kunna ta sig igenom). Har både skrattat och gråtit mig genom åren när det kommer till målandet, så jag försöker boosta och uppmuntra alla med samma intresse till att fortsätta måla :) För det e värt det.



Japp, har jobbat med lite allt möjligt. Gjorde klart illustrationer till två barnböcker för ett tag sen, men nu e det lite lugnare :) Innan jobbade jag även med 3D animerad film, så jag har lite 3D erfarenhet oxå. Krävande men grymt kul!



Bildlärare låter mysigt, vill du inte fortsätta med det då? :) Det e ju ett rätt kreativt jobb!



Oh coolt. Designar du hela klädesplagg eller gör du coola motiv som du sedan trycker? Tycker definitivt att du ska göra dom, ska lätt kika in här mera sen :)



Kram!

2010-08-22 @ 10:54:32
URL: http://noukah.blogg.se/
Postat av: carro

ÅH vad det såg trevligt ut! och vilka snygga shooooes!, och den där poolen.. den skulle jag gärna vilja ha..!



och gällande filmen, ja skådisarna var inte bra, tur att det inte var någon text egentligen, för jag kunde inte hänga med så mycket i vad som sades. Men det störde mig att dom sa varandras namn hela tiden bland annat ^^

2010-08-22 @ 11:09:07
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Mia

Aaaaw, Buddah <3 Vi måste ha kräftis alla brudar snart :D

2010-08-22 @ 12:08:38
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: linna

fasen va söta skor :) skor is the sahit!

roligt att Miche lykcats rädda nån där borta. int ealla som vågar sig på det . :) hoppas att du haft en bra helg ida. jag har mest bara varit död känns det som. är INTE taggad för att jobba. suck.

2010-08-23 @ 08:36:29
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0