Och måendet BESTÅr..

Yaaawn. Jag är så seg. Mitt huvud känns som en täppt vattenmelon. Hur nu det kan kännas. Jamen - såhär!

Har legat nerbäddad i soffan med värsta halk-mockasinerna, filt och morgonrock och té, och Bella.. mys mys.
Och så en massa vindruvor, sura bubblizz-flaskor.. och Cola. Sockerchocka förkylningen & febern! Get away!
Imorgon kommer töserna hit kl 10 (har jag redan skrivit det här?) och snabbrepar innan vi åker iväg. Jag måste
med andra ord komma i säng tidigt, ska försöka komma upp 8:30. Ha! Har inte somnat förrän 4-5 de senaste
mornarna. Häromdan ännu senare... Sen måste jag komma på vad jag ska ha på mig också, men det blir väl
nya snygga gråa jeansleggingsen och svarta stövlar typ (som man nästan kan gå i med en halvtrasig fot), plus
nåt svart snyggt upptill. Oh yäh. Städa tänkte jag hinna göra, men just nu känner jag mer för att dega. Såhär:

           


                         


Elin ringde och frågade om jag fortfarande är intresserad av att köpa deras tv-bänk plus massa andra delar
av världens snyggaste BESTÅ-serie från Ikea. Hell yeah!! Jag har ett sånt skåp/sideboard redan, och mitt hem
välkomnar resten av sällskapet med ööööppna armar! Men ja, sen var det det här med betalning också.
Kan jag få betala av det i tio år? Hehe. Love love love. Det kommer bli SÅ BRA. Fattar ni?  S Å   B R A ! !
    
Hmm, undrar om jag orkar laga någon middag. Skulle rent spontant tippa på nej.
Undrar om en mozzarellaost klassas som middag? Som ätes i soffan med fingrarna framför Pirates som går på
kanal 9, klockan 9. Hmm, kanske nudlar till, då? Jag ORKAR verkligen inte engagera mig mer än så just nu.
                                                                                                                
                                                                                                                                       


Postat av: carro

vilka söta bilder på dig o bella, like always!



dom där möblerna ser grymt schyssta ut!

2010-08-24 @ 00:18:49
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Sarah

Gosbellan!

2010-08-24 @ 14:47:38
URL: http://sarahsaid.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0