HT 2010, here we go.

HOST! Hmm, kanske inte BORDE sjunga ikväll med min hals som inte är helt hundra, har ju spelningen på söndag
som jag GÄRNA är frisk till! Men va fan, jag repar ju jämt ändå, vad gör ikväll för skillnad? Och så kommer vi nog
inte köra järnet heller, då varken musikalisk, vice musikalisk, eller vice vice musikalisk ledare är där ikväll. Hmm.
Ja ni hör ju själva. Lalala. Spelning den 4:e, dvs om 1½ vecka. Vi MÅSTE ju öva NÅT, åtminstone!
In med Herman på vik? ^^

Har tillbringat dan på stan med Hanna (& lite Emma), jag gjorde inte av med en enda krona då Hanna stod för fikat.
Nice. Vi provade skor som två dårar i högklackat, på August, i hopp om att springa på Mia som tydligen inte jobbade 
ändå. Hmm. Hanna köpte ett par nya vita tygskor, då hennes gått en plågsam död till mötes. 75 spänn, opa!
Jag dreglade över snygga hööööga stövletter, and so did Hanna, men det var omöjligt ur både ekonomiskt, och
ergonomiskt perpektiv.. ^^ Vadå, ska man kunna i dem här, really? Ligga-på-rygg-skor? För all del... 


                        

Följde med Hanna och hämtade kidsen på dagis, och de följde med hit en snabbis så Leo kunde spela tv-spel,
Viggo kunde dregla Piggelin på hela golvet och soffbordet, och Hanna kunde ringa akuten så Leo får komma dit
ikväll med sin stackars hand.. som han gjort illa på dagis och säkert fått inflammerad.. Stackars skrutt : (

Nu ska jag bli hämtad av fröken ordförande om typ.. 25 minuter? för att vara på plats innan och greja med
noter och sånt.. sen kör vi. Halv sju. Oh yeah. HT 2010, here we go. 
                                                                                                                            

Postat av: mia

jag blir hemma ikväll, inte alls pigg :/ men hälsa alla! om du hinner se de här så kanske du även kan säga att jag inte kan vara me den 4e? PÖSS!

2010-08-26 @ 17:38:47
URL: http://justmia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0