Wroom wroom..

Nämen varför är jag harklig i halsen? Det kan ni ju ANA att jag inte har tid med!

Jahapp, är jag på traditionsenliga platsen på gräsmattan och kollar på bikers i Mälaren Runt just nu?
Ehm, nä? Men jag borde! Åsa & c:o är på väg dit, Hanna & c:o ditchade p.g.a regnet och jag, jag är bara
allmänt seg. Typiskt Ida-seg. Men vädret är lite halvkul. Inget regn just nu men det lär ju inte vara sittvänligt
på gräset? Eller? Tjoff, fick nyss en blöt skrynklig tidning intryckt i brevinkastet. Tack!
 
Och förresten gjorde jag pannkakor till frukost. Pannkakor, stekt bacon, skogsbärssylt och grädde.
Omnomnomnomnomnomnomnom. Blev bara två, jag äter resten sen.
Värsta mini-smeten, blev typ 5 stycken! Lagom.
 

Postat av: S.

Fattar inte grejen med bacon? pannkakor, bacon, sylt och grädde? uuhh..

2010-08-21 @ 15:13:15
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Pannkakor är gott :) Jag brukar göra minismeten på 2 dl mjölk, 1 dl mjöl och två ägg.... räcker bra numera tiden. Förut kunde jag äta 20-30 pannkakor åt gången...

2010-08-21 @ 19:24:34
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0