Årets sista gig ikväll!

Dags för årets SISTA gig! Ni har ingen aning om hur bra det känns! Hahaha!
Halsen är iallafall lite snällare idag än de två tidigare dagarna, det tackar vi för...

Igår kom MIN KILLE hit och hans tåg blev "bara" ca 45 minuter försenat.
Sen låg vi i soffan typ hela kvällen. We needed that... : ) 
Saknar honom nu när han åkt hem.. hans tåg gick kvart över elva och efter
det gick jag till pappa och träffade honom och Hanna, sen följde Hanna med hit
och vi har käkat lite lunch och druckit té, och nu ska jag snart lämna henne här
för att åka iväg och sjunga. Falalalala... Sen är jag fan LEDIG! Wohoooo!

Det känns så jäkla bra allting. Him and me. Jag är så jävla glad ♥
Kärlek.
  

Postat av: ingrid

Håller helt med, skönt att det är över. Skönt att vi hade en sån awesome grupp att avsluta det hela med! ♥

Klart du får låna bilder, copy away! :)

2010-12-22 @ 22:24:48

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0