Barnfri! ^^

Två timmar senare blir Maja hämtad och jag ska krypa ner i min säng igen... eller sova i soffan.
Helt enkelt SOVA, på nåt sätt, i nån ställning, förhoppningsvis. I need to sleeeep. Sen vill jag prata med min
honey som förhoppningsvis kan använda sin MOBIL idag, städa bort lite gosedjur (nallen och elefanten fick
nämligen sällskap av Tiger, en haj, en flodhäst, en hundvalp och en flygande ponny, som ligger utspridda här nu)
och sen måste jag kolla lite låttexter till första julkörerna imorgon. Zzzzz.... och sen försöka styra upp imorgon
KVÄLL. Känns som det viktigaste på mycket länge! ^^  
 
Hur fan tömmer jag min kamera? Den ville lixom bara hitta typ 5 av bilderna.
De andra tio kommer den inte åt. How the jävla hell??
 

                                     

Postat av: S.

Man sover dåligt ;P

2010-12-11 @ 16:20:09
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0