Dan före DAN.

Kan inte fatta att det är den 23:e december idag. Man ba "Woah, det låter bekant, är det nåt som HÄNDER snart
eller??"
Typ! Jag har INGEN julstämning. Och det är ju lite konstigt när man åkt runt och sjungit jullåtar under
hela december... men så tittar man sig omkring här hemma och det finns INGET som säger att det är jul, inte ett
endaste litet pynt, ingen gran, inga kulor som jag brukar hänga i fönstret, ingen stjärna (för jag ÄGER fortfarande
ingen!),
och det finns inget som varken luktar eller smakar jul här. Jo, okej, det finns ett år gammal glögg i kylen.
But that's it. Så nu undrar jag om jag ska gå ner i källaren och ta fram åtminstone LITE pynt, granen skiter jag i
i år, why bother när man är ensam, känns det som? Jag får jobba en massa och Bella kommer käka upp pyntet,
lixom. Hahaha. Det är visserligen julstämning det, hennes glittriga spyor på vardagsrumsgolvet... ^^ 

Borde gå till Ica och köpa lite mat för det har jag knappt nån heller. Kanske skulle kunna snegla lite åt nån
lussekatt eller så? Lukta lite iallafall? Det är inte så att jag inte VILL äta. I want to! Igår morse vägde jag 57 kilo
vilket betyder ytterligare ett neråt. Hahaha. Fattar inte. Är jag sjuk, eller? 17 tappade kilo. Amazing... 

Har vuxit ur KRYMPT UR menar jag - alla mina fina klänningar som jag har. Fy fan. Det känns kasst!
Men igår så köpte jag en NY! Jättefin, svart med vita prickar, på HM. Den hade kostat 349:- och var sänkt till
150:-, och eftersom jag hade 52:- kvar på ett presentkort så betalade jag bara 98:-! Yaaaay! Den hade från
början en stor tygros i svartvitt randigt tyg fastsydd på bröstet men den sprättade jag bort... och det var fan
vad den satt! Hahahaha! Men nu är den borta, och klänningen ser ut såhär;



Sen fyndade jag även ett par torghandskar i fuskskinn med nitar på, för 49:- på New Yorker:


Hmm, kan jag få mina pengar nu? Please? Bills needs to be paid... även de tre som jag råkat glömma bort
från tidigare månad. FAAAAAAAAAAN.

Vill åka och träffa min N men det kommer fan inte gå att åka tåg ordentligt förrän det blir vår, typ. Måh!
Kaos är vinterns stora ledord. Hur blir det på juldagen lixom? Och resten av dagarna han är ledig? Nyår?
Jag vill seeeees! Jag saknar jämt. Varför gå och frysa på varsitt håll när man kan värma varandra, lixom?

Gå och handla? Har jag råd? Nej. Men jag måste. Borde. Vill.
Förresten sov jag till klockan 15 idag och sen var jag för stressad och
hade för mycket ångest för att gå och fika hos pappa. Sånt är ju kul..... not.
  

Postat av: S.

Ska du fira jul helt själv?!

2010-12-23 @ 17:45:40
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Eve

Slår dig på fingrarna och säger att du måste sluta shoppa sådär. Du måste ju prioritera mat för sjuttsingen, tänk vad mycket man får för 98 spänn på ICA...egentligen. Kläder och prylar kommer alltid finnas! But you need to start eating ordentligt..or else så kommer ju klädera ramla av dig istället. Puss <3

2010-12-23 @ 18:04:07
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Anonym

åk buss till sthlm ist kansk?

2010-12-23 @ 20:44:02
Postat av: Ida

Är det mindre halt om man åker buss? Njaeh...

2010-12-23 @ 21:39:21
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Lajl

åååh den klänningen har jag oxå sett o tänkt: varför sitter där en stor tygros o fördärvar? Snygging!

2010-12-23 @ 23:43:58
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Ph

payed - paid :)

2010-12-24 @ 11:43:23

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0