En lång jäkla onsdag!

Imorse åkte jag med Herman till Stockholm, då vi båda hade lite ärenden, fast på olika håll. Åkte 10, var hemma
igen vid kl 16. Då var jag så jäkla trött så jag somnade i sängen med Bella på armen och sov i nästan tre timmar!
Sen promenerade jag till Furin för det sedvanliga repandet... every fucking day! ; ) Kom hem 23:20 idag.

Imorgon blir det lite körläggning i studion och sen på kvällen blir det annat rep, till julkonsert, och sen på fredag
har vi alltså gig. Massor med låtar! På lördag är jag - I hope - ledig och då ska jag fan sova hela jävla dan.
På söndag är det dags för första julkörerna, då blir det Stockholm igen... och sen den kvällen/säkert natten, 
kommer HAN hem igen. Hem till Sverige, hem till Stockholm.  Ä N T L I G E N .  ♥

                                    

                                                                Sooool... : )






                        
Ja det var den dagen det.... ganska lång dag, ganska trött Ida, ganska ont i huvudet... HELA dan. Bu för sånt.
Nu är det snart dags för sängen, och sen en NY lång dag... Zzzz..... Godnatt på er ; )
 

Postat av: Carro

så jävla kul att du har en ordentlig kamera, ingen förtjänar de mer än DU! kan typ känna din lycka liksom!

2010-12-09 @ 00:24:44
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan kika gärna in hos mig! om du gillar att läsa om musik,kändisar,mode, o det absolut senaste skvallret direkt ifrån örebrostad! :)

2010-12-09 @ 02:13:54
URL: http://kriisitiinjonsson.blogg.se/
Postat av: Linna

ett ord: SNYGGING! ;)

2010-12-09 @ 08:02:54
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0