Eskilstunagig på slott - check!

Trodde vi skulle komma hem typ halv elva ikväll efter gigget! Men nejdå. Prick tolv kom vi hem till Herman,
och så roddade vi ut alla grejer från bilen, gick in en sväng, hängde lite vid datorn, och sen fick jag skjuts hem.
Tjugo i ett var jag hemma här. Pust! Vilken lång kväll! Spelningen gick kanonbra men det var ganska mycket
väntan, speciellt mellan första och andra set då vi satt i säkert typ två timmar... hade man vetat det hade man ju
kunnat ladda med typ film på datorn eller nåt! Men vi fick käka julbord på slottet där så det var ju rätt nice..
Trots avsaknad av potatis, som de inte hade hunnit ta fram än. Haha.

Vi fick t.o.m skriva autografer åt några småtjejer, hihi, sånt är alltid kul! : )
Det blev dans också... ja, inte av oss, men TILL oss. Sen när vi var klara så letade vi rätt på Donken (fast det
första var stängt, buuuu!)
och käkade/fikade lite innan det var dags att åka hem.. snöade gjorde det också.
Kul att det gick så bra ikväll! Vi körde loungeversioner av en massa bra låtar - Livin' on a prayer, It's my life,
Rock the night, Behind these hazel eyes, Be mine, Just dance, m.m. Både vi och publiken var nöjda.
Men nu är jag rätt nöjd med att vara HEMMA också. Längtar efter att få byta om till flanellpyjamasen och typ
dricka té och krypa ner under täcket... mmm! Men jag HADE ju faktiskt tänkt att bästa N skulle kunna vara online
så jag chansade lite... men nej, så var det inte. Får bli sängen istället. ^^

Godnaaaaatt!


Har faktiskt varit på detta fina slott förut, och både sjungit och gått bröllopsmässa - i februari 2008... : )
 

Postat av: Herman

You were awesome!

2010-12-05 @ 14:47:58

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0