Fredagströöött...

Haha, såg nyss den här reklamen på Comedy Central... couldn't help but smile ; )



Jag har poppat popcorn och kämpar verkligen för att hålla mig vaken. And we all know why. Men eftersom jag
inte ens VET om jag får prata med honom så BORDE jag ju prioritera min sömn istället. Imorgon är det gig på
40-årsfest på Sundbyholms slott. Bara jag & Herman! Hoppas det går braaa... Nä, om man skulle ta och sova
istället då. N my dear, kanske kanske får jag prata med dig imorgon kväll. Kanske. Sent. Hate not knowing.


 

(och bara för det så RÅKAR jag hamna på, och glo på, och garva åt bästa reklamen från förra året... höhö...)



= SVÅRSLAGEN. Älskar att han lyckas hålla sig så seriös.
 

Postat av: E l i n

HAHA, Ulfs reklam är så jävla bra! Tack för påminnelsen :D

2010-12-04 @ 00:27:26
URL: http://milvisdotter.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0