Gig tonight!

Frågor jag ställer mig själv rätt ofta:
- Varför bryr man sig så jävla mycket om vad ANDRA ska tycka ibland?
Varför är man så rädd?
Vad skulle jag göra om jag kunde bortse från alla rädslor?

Så jävla svårt. Varje dag är de tankarna med en på ett eller annat sätt.

__________

Anywho. Har varit i lokalen och soundcheckat med Elin & Herman (och Maja som NYSS fick barnvakt, hurra!)
och det blir nog bra det där... Är hemma och mellanlandar lite nu och ångesten är LITE bättre och halsen gör
inte lika ont idag som igår men jag märker att jag får kämpa mer med rösten iallafall... Hoppas den håller!
Det är ju helkväll som gäller nu!! Jag blir hämtad igen vid sju (tack tack tack) och så går vi på typ halv åtta
och kör första set. Undrar om jag får i mig lite middag innan dess... skulle nog vara bra. Men min mage ba
"Åh vad jobbig jag äääär!" och vill säkert inte alls. Okej då blir det väl typ godismiddag då.


 
Och hur FAN ska vi få ihop det på söndag? Jag vägrar åka hem hit när jag vet att han snart kommer hem, dvs
till Stockholm, och jag också är där! MÅSTE lösa det här!! : ) ♥
 


Postat av: Eve

True dat! Varför bryr man sig egentligen? Det är ju galet...eller hur? Folk med sina åsikter om allt och alla. Helt galet mycket, helt galet för att folk alltid ska HA åsikter också, have they ever tittat på sina egna liv. Nää..-usch för dom!!

2010-12-10 @ 22:27:27
URL: http://eveseden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0