Inget sångjobb idag, wohoo!

Såååå trött! Och min hals känns visserligen LITE bättre än igår kväll men den är ju inte sångvänlig direkt.
Tur man har en dag ledigt från sångjobb, och ska vi repa ikväll blir det inte mycket ljud från mig, I promise.
Ser fram emot att HAN kommer ikväll, can't wait!! Lite ångest inför städ och allt jag måste styra upp innan,
och typ att jag måste handla mat utan pengar och det där... men men. Har lovat honom att försöka fokusera
på det positiva mer än det negativa. Challenge deluxe.

Nu, frukost! Sen, jobb!
  

Postat av: Linna

det går nog bra ska du se. skickar över massa positiva tankar



God jul på dig ida om jag inte hinnar kika in mer. kraaam!

2010-12-22 @ 13:27:46
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0