Inkräktare, typ?

Stress stress stress.... hade ju hoppats på att vi kunde PRATA idag, men änsålänge - nothing! Måh!
Ska upp 7.30-8.00 typ så jag tänker inte sitta uppe så jäkla länge ikväll.. 12 senast, absolut senast.
Och sen åker vi från stan klockan 10 imorgon för att sjunga julsånger i Stockholm. Ja, lite utanför iallafall.
Tänker inte avslöja exakt var i år, för jag vill inte riskera att någon kommer och lyssnar! Hahahaha!!

Anyhow, och sen efter att vi är klara, så tar jag lite tåg och lite tunnelbana och går hem till en viss grabb
som inte är hemma än, och tar över nycklar, och lägger mig och sover/väntar på att han kommer hem.
Nej, det var INTE min idé. Hahaha. Helt jävla lovely. Är ju ledig på måndagar så det kan lixom inte bli bättre.
Det känns helt crazy, men helt helt helt helt underbart också. I hope. ♥
 
Hatar dock att känna mig såhär jävla oförberedd. Baby, hör av dig!! : ) 


Lite bilder från dagen som gått:








Postat av: Carro

naaaaaaaaaaaaaw vilka söta underbara bilder :D

2010-12-11 @ 23:34:23
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: S.

Aaw så gulliga ni är!

2010-12-12 @ 10:42:07
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0