Inte alltid som man tänkt sig.

Men how ironic att jag skrev hotmail.VOM istället för com. För det var lite så jag kände den här morgonen.
Vomit. Jag gjorde inte, men jag ville. Ont i magen AB. Skulle iväg på mitt möte. Hanna var här och drack kaffe
och vi sällskapade till stan. MEN. Jag hade sån ångest inför mötet och ville inte alls. Motiverande samtal?
Men om man inte ens är motiverad att gå dit då? Uhu. Skakig i kroppen. Så jag gick inte ens. Och hade inget
nummer jag kunde ringa. Satte mig istället och drack mer kaffe, med Hanna. Kändes bättre. Men ångesten
hängde ju såklart kvar. Om de skulle ringa och fråga var jag tagit vägen. 45 minuter efter att mötet borde börjat
så ringde hon... men jag svarade inte. Ont i magen. Träffar henne imorgon ändå.

Varför?

Hemma igen nu och ska sjunga upp / sista-minuten-repa, sen sminka och komma på vad jag ska ha på mig..
Sen är det dags att åka och julshowa lite med Elin, Magnus & Roger. Och Herman förstås, fast offstage.
Åker om två timmar. Nu; uppstyrning, stress, magont, kallsvettas, m.m. Tjoho!

Love you lillasyster! ^^ ♥
 

Postat av: Lajl

usch ja, ångesten kan man inte fly ifrån =(

2010-12-06 @ 15:59:20
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: S.

Mår också ganska kasst idag!

2010-12-06 @ 17:14:19
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Linna

jobbigt med ångest. tänkte nyss idag att jag borde ta tag i varför man känner så :/ kram på dig o hoppas det är bätre nu! ♥

2010-12-07 @ 08:56:27
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0