Kroppen vann.

Kolla, helt redo att gå till jobbet (sånär som på pyjamasen då), med lösfransar och allt eftersom jag skulle
direkt vidare till rodd & gig with no break emellan. MEN. Så har man sån jävla ångest så man mår illa och har
ont i magen och allt det där. Tillbringa morgonen i badrummet, lixom. Så det blev sjukanmälan idag... : (
Åh vad kasst! Ska gå och lägga mig igen och får hålla mig på rygg så jag inte screwar till sminket som jag så
fint fått på mig redan... Daaaaamn. Kom igen nu kroppen, lugna ner dig.... What's this now, halsbränna?

                                                 

Postat av: Carro

ohh.. :/ hoppas du mår bättre snart.. kraam

2010-12-10 @ 10:08:32
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0