Neggo? Hur är man INTE det?

För att toppa att det fattas 2000 kronor för att jag ska kunna betala mina räkningar så skickade A-kassan
ett rart brev där det stod att jag snart blir utförsäkrad även därifrån eftersom jag om 52 dagar, inte har
några dagar kvar. Fantabulous! Ser fram emot att leva på endast 3495:- i månaden hädanefter.....
 


Postat av: S.

hur mkt räkningar har du, låter som jättemkt för att vara 1 person :S. lr så är det jag som har tur som int har så många.



har du slutat praktisera, tänkte om du skulle få jobb där så att du får pengar?

2010-12-29 @ 15:22:15
Postat av: Miche

Överträffas.

2010-12-29 @ 15:53:21
URL: http://www.michelandgren.blogspot.com
Postat av: Miche

Jo du har ju lyckats bli upp över örpnen förälskad.Det kommer jag nog en dag också. Thats all i am saying! Nothing more nothing less!

2010-12-29 @ 16:07:13
URL: http://www.michelandgren.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0