Nej, aldrig får halsen vila...

Står här och är skithungrig, gick upp för lite drygt en halvtimme sedan. Har inte sovit såhär bra på länge!
Har iofs inte sovit så mycket HEMMA på sistone, där sover man ju - trots alla sömnproblem - ändå allra bäst.
Idag åker vi till Väsby och sjunger, och det råder totalt snökaos på vägarna. Måste man åka då? Är det värt det?
Tänk om man råkar ut för en olycka på nåt av hållen? Jag som är Parano-Ida tänker ju alltid det värsta värsta.
Typ, packa med termobrallor ifall man blir stående, lixom.. Okej, det är väl mer vettigt än nojjigt kanske...

Nu ska jag dricka té med sjukligt mycket honung för HALSEN (som tycker det borde varit färdigsjunget för typ
två veckor sedan)
 och käka mackor. MEN, greatness, du har ju inte TINAT några mackor. Ditt mähä. Det skulle
du ju plockat fram IGÅR! Tur att man inte har så mycket att tänka på, lixom... man får ju vara glad att man kommer
ihåg att mata katten... (fast hennes vatten var slut igår när jag kom hem, vilken bra mamma man är!)

/...alternativt; vilken slösaktig katt jag har...



....

FRUKOST!
 

Postat av: S.

du är söt!

2010-12-20 @ 17:47:05
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0