Snacka om antiklimax.

Jag var VÄLDIGT nära på att börja grina två gånger nu när jag gick och handlade!
1) för att jag trots mina termobrallor och mina hundra lager kläder nästan frös IHJÄL på vägen dit, och
2) för att all rödbetssallad på hela Ica Maxi var slut. Jahapp, det var min julstämning det. No köttbullsmacka.
Känner mig mer uppgiven på julstämningsfronten än tidigare idag. Köpte Cola och Cookies & creamchokladen
som plåster på såren, men det blir ingen stämning av det hur som helst... ska ta en tur ner i källaren och kolla
om jag får upp nåt juligt, eller så skiter vi i allt och bara deppar istället. Okay?

Choklad, wow, det här är det första jag äter på hela jävla dan. Vad duktig jag är. Not. 
 
  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0