Söndag, andra advent, yada yada.

En vecka kvar. En liten vecka bara. Vilket betyder att det redan (?) gått fem.
Det har gått både fort, och jäääävligt långsamt. Tänk att det var 27:e OKTOBER som jag fick träffa honom
senast, det känns så sjuuuukt avlägset! Om en vecka... då är jag i just stockholm och sjunger, och han kommer
hem då, men vet inte när! Gah! Vilken röra.. : ) Jag vill ju inte åka hem därifrån, vill stanna och VÄNTA....  
Men vi får väl se hur det blir.. säkert väldigt många som vill träffa honom när han kommer hem. Men jag vill inte
behöva vänta sex veckor med PLUSMENY lixom! ; ) Måååhh... 

Idag gick jag upp halv två. Eller var den halv ett? Men gud, jag är så trött, jag minns inte. 
Kunde knappt logga in här för jag hade glömt hur man skrev sin mailadress.. ba.. vaaa?
Nu ska jag käka frukost trots att jag inte har nåt pålägg hemma. Och hoppas det går nåt
lagom dåligt på tv som man kan slappa framför. Sen måste jag nog tyvärr ge mig ut i snön
och gå och köpta torrfoder till Bella... och typ godisfoder till mig. Mjäh! Behöver jag det?
Jag väger två kilo mer idag än häromdan. Hahaha! Ett kilo av dem är typ huvudvärk. 
 
Andra advent? Nåja.
  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0