Urk. One to go.

Min hals alltså! Nu ger den snart upp! Jag är inte hes, men registret är mindre och skarven större,
och nu ikväll började det dessutom göra ONT! Känns som jag har en stor valnöt bakom ena halsmandeln,
med skal och allt. Like very big. Iallafall när jag sväljer. Uhuuu. Sjöng idag i Väsby Centrum mellan 16 & 20,
4 timmar senare än de andra giggen alltså.. Zzz... det gick bra men nu vill halsen inte mer.

Imorgon ska jag jobba, iallafall i två timmar. Känns lagom. Sen REPA fastän jag VERKLIGEN skulle behöva vila
rösten. Så, inte så mycket sång tack. Jag kan sitta på sidan om och tycka ja eller nej om låtvalen. Okej?
Sen efter kl 20 nångång kommer min loverboy hit, längta längta längta! Så det jag borde göra NU, är att städa.
På onsdag är det SISTA julgigget för i år och det är alltid lika skönt när det är över! Det här är ingen bra tid på
året att sjunga såhär mycket! Och det är ALLTID mest nu i december. Alltid. Jebus Cribes.

Julafton på fredag. Det har jag inte fattat riktigt än, men det kommer nog bli av hursomhelst.
Varesig jag är med på noterna eller ej.


Kolla vilken snygg "brosch" jag fick av Ingrid!! Hon hittade den på Lindex och den var ju SÅÅÅ jag, och så
fick jag den i tidig julklapp! : D Sa ju häromdan till henne att hon var guld, and she really is! ♥ Hihi. TACK!


Snygg katt som jag ser varje dag, och sjukt snyggt skärp från Täby igår!! Helt lovely. Ida waaaants!!
 

Postat av: S.

Du får be någon spela in när du sjunger! vill höra mer av din fina röst :)

2010-12-21 @ 16:45:26
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0