Så jävla färdiga!

Det är öööver nuuu-uuu! Så skönt! Och vilket fantastiskt kul avslut! Det var jag, Ingrid, Mia & Jenny som var
i Väsby och sjöng årets sista julkörer. Faaaab. Vi hade jättekul. Kommer aldrig glömma denna kväll, speciellt
inte den alkoholiserade "musikern" (nåja) som anslöt sig till oss och ville lägga stämmor (nåja igen) på Stilla Natt
och berätta om sina kontakter/inspelningsmöjligheter/anläggningar/you name it - tills någon ringde på vakten,
eller för all del Jenny's skrattattack under Bjällerklang som hon försökte dölja men tyvärr drog med även mig i
fallet!!, eller våra fina spontana koreografier, och allt. Kanonbra avslut! Och jag är så GLAD att det var årets sista.
Love you girls, men nu får det fan räcka, huh? ♥    



Inne på Ingrids fina blogg så lånade jag lite bilder från tidigare julkörer, hope it's okay! 
Har själv varit SÅ kass på att fota på sistone!!


Såhär roddar vi runt anläggningen... glammigt va? ^^                         En lunch i Väsby Centrum.

Och här har vi en ganska talande bild från det snöiga utomhusgigget i torsdags!!:




Thank you för att jag fick stjäla jag menar LÅNA de här bilderna av dig, host host!
Kolla jag har faktiskt några egna också.... på helt andra saker.





LEEEDIIIIIG! Kan ni fatta!? No more singing! Wohoooooooo! : D
Har inte julpyntat ett jävla SKIT, har lixom inte hunnit med och knappt ens tänkt på.
Men nu kanske man skulle kunna ta tag i lite sånt... komma ihåg vardagen lite. Typ?
 
                       

Postat av: ingrid

hey, way to keep the secret babe :P ♥

2010-12-22 @ 22:52:43
Postat av: ingrid

haha, det gör inget babe. Bryr mig egentligen inte så behåll länken du!

2010-12-22 @ 23:20:51
Postat av: kattis

joo snart singing på vårat bröllop ju =)

2010-12-23 @ 10:27:32
URL: http://hedstrom.blogg.se/
Postat av: mia

SV:ME TOOO tack för ett fint avslut :)

o tack för den nya fina bloggen!! :D

tror du vi kan slänga in lite snirklar på vänster sidan sen efter jul o allt?? PÖSS! <3



- - - -

O jag lånade också ilte bilder, från dig, från Ingrid.. :P tsssss

2010-12-23 @ 10:39:21
URL: http://justmia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0