From your closet, to mine!

Hihi, söta kommentarer ; ) Undrar hur knasigt det blir när man översätter bloggen? Mycket som kan bli snett
på vägen lixom... Anyhow så är det klart att det finns MASSOR med rara fans där ute, er tycker jag ju om!
Men, man vet ju aldrig... har varit med om en liknande sits förut, ni vet, Lunarstorm 2005 och därefter..
Det fanns folk som tyckte om en och såg upp till en... och så fanns det de som hatade en utan anledning..
Och så fanns det de som stal mina bilder och utgav sig för att vara mig, på diverse forum. Finns fortfarande
bilder ute på forum som jag inte har lagt upp, som någon stulit. SÅ obehagligt! Egentligen borde man ju
"vattenmärka" allt, men vem ORKAR? Är det värt det? Hmm... someday it might be...

Kvällens REP gick bra, vi är väl kanske inte den mest effektiva gruppen, men vi har alltid kul och man blir typ
alltid mätt! Hahaha! Åtminstone ett rep till måste vi slänga in innan detta gig, annars lääär det ju gå åt h-e... ^^

Kom hem, efter att ha invigt leo-kappan jag fick från söta Ida May (där vi spenderade juldagskvällen), och provade
resten av kläderna hon skickade med mig hem! En kasse kläder lixom, hellooo? Glad Ida! Två glada Idor! ♥
En kjol, en topp, ett par dösnygga tights, och kappan. Yummie. TACK sötnos, me happy! : )




                                          Hehe... busade lite hemma hos Elin.... ^^

                                   

Postat av: carro

ohhh vilka snygga klädeeeeer!!



läbbiga människor är scary fan..

2010-12-28 @ 09:22:00
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Eve

Haha, ja en viss hatkärlek kan jag också ha till dig ibland, för du är så jävla snygg... (är du HittaFiskens kompis?)....men jag är ju inget galet fan...jag är glad att jag blir som jag umgås! tsss <3

2010-12-28 @ 15:14:59
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: S.

Fett snygg leotopp!

2010-12-30 @ 14:35:46
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0