Efter två hela mysdygn...

HEMMA! MED INTERNET! Fast nej, det funkade inte när jag kom hem, så jag ringde 3 och det visade sig att de
spärrat mitt internet eftersom jag inte betalat den senaste fakturan! I know, jag tappade bort den, dåligt.
Men jag har ju lixom försökt betala den men det har jag ju inte KUNNAT eftersom jag inte kommer åt min 
INTERNETBANK juuuu! Förklarade detta för tjejen jag pratade med - how ironic lixom - och hon låste upp nätet
åt mig. Schysst! Så nu är jag tillbaka i vardagen igen och nu kan jag betala min räkning... *wohoo...*

Vardagen är för övrigt rätt trist här hemma när man hellre spenderar den i en famn i Stockholm, men att komma
hem till kelig hungrig katt är också rätt nice. Mjau mjau mjau, kurr kurr kurr. Min pälskling! ♥
ÅH! Och bussresan alltså. TVÅ TIMMAR tog det istället för de 40 minutrarna det skulle tagit med tåg.
Men chaffisen var glad och trevlig och det gör ju lixom halva grejen. Den jävla tanten i hissen på centralen blir jag
fortfarande sur när jag tänker på, så jag ska försöka låta bli. Hmpfff. Står här och slänger i mig lite ravioli på
stående fot innan jag blir hämtad av Jonas för att sticka iväg och repa.. och FIKA!
Fika I can take. Repa, not so much. HARKEL!

Förresten har jag fått en sjukt söt blogg tillägnad mig, av en tjeckisk tjej.. Men hon ska ta bort den, tyvärr, eller
jag bad väl henne kind of, man vet ju inte vad det finns för knäppisar out there... Henne gillar jag, men man kan
ju inte kontrollera alla? Är det dags för MIG att skapa en privat användare på FB snart eller? Hmm, fast min ÄR ju
det... Borde göra tvärtom. N skojade om det lite. Kanske inte borde bli vän med ALLA småtjejer (deras fans)
som lägger till mig som vän, men ni vet.. jag är ju så JÄVLA snäll! Hahaha.. borde alltså skaffa en profil som kan
vara mer offentlig istället.. En Kawrt-nee, lixom. Ingen dum idé, egentligen... 

                                     

Random bilder från de senaste dagarna... julafton - LATER!


            

                        
Man brukar ju gå UPP i vikt på julen.. men nejrå, jag ramlar neråt. Hahahaha. Funny...
 

Postat av: Miko.TaMpEr

Thank you Ida :) It was bad idea to do something like that. ^_^ But..thank you for all. ^-^

Btw..the blog..doesn't exist ;D It's removed. :)



The photos from last days are really nice. I like them. Sweden in winter must be awesome, but must be cold too. :) I like the first photo under the photo of the blog about you and the photo with N. ;D ♥

2010-12-27 @ 18:17:16
URL: http://blowsight-cz-st.blog.cz
Postat av: Blowsight Fan :)

Hi Ida... Just wanted to let you know that I understand that you want to have a private Facebook and all that, so that the "little girl fans" won't harass you anymore. But you know, there are adult and normal Blowsight fans out there, just like me, and we mean you no harm :) Personally I think you look really sweet, I like you blog and you and Nick are a lovely couple. So... all the best to you :) A Blowsight fan (and not a groupie haha ;-))

2010-12-27 @ 21:19:32
Postat av: Eve

Men när faaaaan får jag OK-stämpla honom i rumpan då??! Ta hit han för sjuttsingen! Jag har stämpeln färdig att använda! :P

2010-12-27 @ 22:55:44
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Just wanna say Jag Älskar Dig <3

2010-12-27 @ 23:05:37
Postat av: Eve

Yeahh..värsta hottien!! Nu är man en nottie och ska tacka för mig. natti!

2010-12-27 @ 23:23:55
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Cia

Nämen det var ju jag som skrev Jag Älskar Dig ju!

Så here I shoot again :)

2010-12-30 @ 10:44:25
URL: http://ciascastle.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0