Sisters julgig i sthlm : )

Tjoho! Har varit hemma i en halvtimme i skrivande stund. 22:08 är klockan nu.
Ska ta en dusch och ladda in lite bilder, har visst tagit 45 bilder idag! Hoppsan, jag trodde jag tagit typ tio.
Spelningen i Stockholm ikväll gick KANONBRA! Vi "julshowade" lite för anställda på Folksam, tillsammans
med Magnus & Roger som körde på egen hand, och sen körde vi en låt ihop också. De är helt fantastiska!
Sjunger som gudar båda två och är såna jävla entertainers! Sjukt bra på att prata och hålla igång, det är
nåt jag avundas faktiskt.. ^^ Låten vi körde ihop hade vi inte ens repat ihop, bara skummat igenom lite
precis innan gigget framför datorn. Men det gick såååå bra, kändes det som! Asroligt! Jag & Elin körde lite
blandat med jullåtar och pop, och vårt roliga schlagermedley från i år. Gotta love that Manboy ; )

När jag & Elin var klara efter två set åkte vi hem - och Herman såklart, medan killarna fortsatte lira lite mer.
Det blev en sväng in på Donken i Stäket där Elin bjöd på en riktigt mättande specialarglass - McFlurry daim
med kolasås. Och extra mycket daim dessutom. Haha! Trodde inte ens jag skulle få i mig hela. But I did.
Och sen kunde man typ gått och spytt. Hahahaha. Nästan. Vi fick en stor jäkla baguette också på gigget så
det var inget synd om oss... Gud vilket bra gig. I like! Kunde sjungit MYCKET mer! ♥







Postat av: Linna

vad mysig din dag låter !

2010-12-07 @ 08:52:56
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0