Ännu ett aktiebolag..

Suck, är det här Bortkastad Dag AB, eller vad?
Jag har nu hittat kläder till dopet men lixom inte gjort NÅT annat.
Jo, spelat mer gitarr och fått blåsor på fingertopparna, fan vilka vassa strängar!
Vad skönt det kommer vara att spela imorgon.... inteinteinteinteinte.



Måste gå och handla. Missar fikat hos Eve eftersom det typ var för en halvtimme sen.
Men lika bra är väl det, min mage borde inte äta ananaspaj & bullar - som hon lockade med.
Måste köpa tung kattmat och tung kattsand, så det är kärringvagnen som gäller.
Men hur lätt är det att gå med den i all snö? (och Bella kissar ju ändå bara på mattan,
vad ska hon med kattsand till?)

Kan jag ha lite mer ångest eller?!
För vad? För ALLT
Och mina ögon spökar som fan... : ( 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0