Attention, attention! ♥ Se klipp från rockshowen!

Aweeee! Trots min fucking awesome deadly huvudvärk så är jag superglad, för inte nog med att Återsken's
(yeah you know, min superba showgrupp) hemsida blivit uppdaterat och fått lite ansiktslyftning, så ligger även
en cirka 4 minuter lång videosnutt ute från rockshowen i våras! Och hello, hur kul är inte DET?!
Nu har jag tittat på den två gånger, ska försöka varva med middagsförberedelser (klockan är ju ändå bara 22:51)
medan jag glor på den några gånger till! Yeah! Synd på det dåliga ljudet (hej diskant!), längtar tills vi får filmen!
Men det är ändå så sjukt kul att se.. och eftersom jag är så stolt så vill jag självklart dela med mig!

(Och om ni undrar vem som sjunger så fantastiskt i bakgrunden på Alone.. så är det ju jag..
Jag kommer in på andra versen, hoho! Surprise, surprise! Tsss... ^^)


SE FILMEN HÄR! All you need is Quicktime and love... and 4 minutes left.
Filmen ligger under "Rock this town".
(nej jag fick inte heller igång den förrän jag sparade hem den och dessutom uppgraderade Q...)
 
 

Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Påminn mig om att jag ska be om din autograf sen nån gång :)

2010-02-05 @ 00:29:38
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0