Dagen som var..


            
                        
Jag gjorde mig iordning (efter att ha rejäl-segat hela dan) och gick till Eve, och lunchade, drack kaffe m.m...
Sen gick jag därifrån direkt till showrep - fast vi har ju ingen show nu, mer en "konsert" - som höll på till
21:20 ungefär. Sen mötte jag upp Eve igen och så gick vi ner på stan och kollade på snöröjningen!
Det är parkeringsförbud i hela centrum under kvällen & natten, eftersom de ska ta bort ALL snö. Oh good luck.
Det ska tydligen komma 25 cm till i helgen. Herregud!
Fy fan för att bo i centrum just nu - skrap skrap, blink blink, tut tut, skrap skrap, buller buller...




 <- Stadshotellet som rivs ner nu...




             
Vi vandrade hemåt när klockan var cirkus halv elva, Eve gick för att träffa Robin och jag gick hem och
värmde lite middagsrester från igår. Nu är jag trött! Skönt. Hoppas jag kan sova.
Imorgon ska jag träffa en karl som ska hjälpa mig med lite pappersarbete, måste bara hitta papprena först!!
Godnatt ♥
 

Postat av: Miche

Ja det blir väl inte mer spännande än så i Enköping? Snöröjningen måste ju vara det största som hänt sen Star Pilots spelade på Joar? = P

2010-02-26 @ 09:47:45
Postat av: Eve

Har Star Pilots spelat på joar? Ja, men jäklarns vilken fin promenad vi fick igår! Hur bra som helst! Ska plusa genom fagerskogen idag är det tänkt...måste bara se hur mycket snö det är.

2010-02-26 @ 11:21:31
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Ida

Miche - tror du DET var biggest news eller?

Star Pilots? HAHA. Inte direkt...

Ser mer fram emot att se dem med deras nyyyya sångare... : D Go Lars!

2010-02-26 @ 11:22:50
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Miche

Ville bara poängtera att Enköping suger getballe!

2010-02-26 @ 14:07:29
Postat av: Ida

Tack älskling, du ÄR en getballe.

2010-02-26 @ 17:21:37
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0