Det är åtminstone myggfritt, som brorsan sa!

Låter den här bilden (som jag lånade från Herman) tala för sig själv;

                           
Så kallt var det imorse, nu har jag både hört det och sett det med egna ögon!
Fy faaaan... Pax för att inte gå ut! Fast det ska tydligen "bara" vara 16 minus nu..

Just det, frukost skulle jag käka.. har plockat fram allt men fastnade lixom här igen.


Såhär såg det ut i sovrummet när jag vaknade imorse... sol! ♥


Sol på stöket!


          Först tänkte jag "men Bella förihelvete det där är miiin plats" -
                                             -  men sen ba "aaaaaw skruttisnutt du får ligga var du viiiiill..."  ♥


Har förresten slängt in bilderna nu, som inte gick att slänga in inatt, i Söndagsmysinlägget!
Nu frukost! God damn nu har jag micrat om mitt té och allt.  
 


Postat av: Mia

Var inte helt nöjd med att gå till jobbet klockan sju imorse, promise! :O

2010-02-22 @ 14:45:17
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: Lajl

mmm i know.. jag är glad att jag är i skåne nu o inte i grebbe. usch så mkt snö där var när jag lämnade. o jag är så himla glad att jag kom hem. att tågen funka som de skulle o inte var försenade. ttur jag åkte i fredags o inte i lördags för de har ju bara blitt värre o värre.



förstår att ni är fler i släkten, men de är så himlans härligt att vara nära dem som står en nära.. en del av dem iaf.. o att ni har så mkt kul ihop. de är härligt att se. <3

2010-02-22 @ 15:07:03
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0