: (

Egentligen vill jag inte blogga alls idag för det kommer bara stå en massa skit.
Hade ett kasst telefonsamtal med Miche tidigare idag, och nu vet jag inte ens om vi är tillsammans längre.
Stängde av ljudet på både mobilerna och gick och lade mig igen, gick upp typ 17:15, sitter nu i soffan och läser
senaste Hus & Hem, och nu verkar min hörsel ha gett upp. Blir helt yr. Känns som om jag har lock för 
vänsterörat fastän jag inte har det, det är nåt som händer där inne! Det susar och brusar skithögt där
(ja, jag har haft tinnitus sen 98-99 typ, but this is not it) och allt blir helt snett. Hela jag blir sne. Svårt att stå rak.
Är mitt vänsteröra jättekänsligt, eller har jag kanske blivit döv på högerörat? Nä, inte det heller.
Hoppas fan det går över snart för annars blir jag helt jävla galen.

Det är för mycket idag redan, ska jag förlora både pojkvännen och hörseln samma dag?

 


Postat av: Annie

Åh gumman kramar om

2010-02-05 @ 19:44:29
Postat av: Angelica

Hej Ida, blir säkert bra ska du se, vill passa på att berätta att jag mår jättebra, om man hotar nån via mess att dra tillbaka en anmälan, har man gjort sig skyldig till övergrepp i rättssak... ett mkt allvarligt brott enligt polisen...hmm, kanske värt att veta, vad vet jag... kram på dig, kommer bli bra med miche:)

2010-02-05 @ 20:04:14
Postat av: Carro

Nämen vad nu... :( tänker på dig finaste ida, många kramar

2010-02-05 @ 20:08:21
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: S.

Åh :( hoppas det löser sig mellan er älskade.. <3

2010-02-05 @ 20:37:44
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Linna

stor kram. det kommer lösa sig med Miche. det vet jag. ibland blir det bara för mkt o speciellt för er som har så långt mellan att ni ses.



ditt höra kan vara kristallerna som spökar, ring upplysningen för att kolla.

Hoppas dock att det gått över nu. stor kram

2010-02-05 @ 20:45:23
URL: http://www.fairydiary.blogg.seogg.se
Postat av: Tessan

Du och Miche är för alltid, även om det är tufft ibland.

Stor kram och tack för en väldigt bra blogg

http://tknutsson.blogspot.com/2010/02/blog-awards.html

2010-02-05 @ 20:48:20
URL: http://tknutsson.blogspot.com
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Det är bra att blogga av sig ibland även om det blir att stå en "massa skit"... Hoppas allt löser sig till det bästa.

2010-02-05 @ 20:51:15
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: niclas

Ta bort o blocka subbfan e du snäll..Kram

2010-02-05 @ 21:43:57
Postat av: kattis

kram! Jag hoppas de bästa för er och DEJ!

2010-02-05 @ 21:44:43
URL: http://hedstrom.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hoppas det löser sig med Miche! Det gör det nog! Hörseln kan försvinna vid hög stress. Så ta det lugnt så kommer den nog tillbaka. KRAM!

2010-02-06 @ 08:49:40
URL: http://ettdisco.blogspot.com
Postat av: Angelica

Kommer bli bra Ida, garanterat:) Känns som att vissa tycker d e jobbigt att jag mår bra??

Förstår inte varför?? Kram Niclas från mig o Kevin, du vet vad vi gått igenom, ingen annan har med det att göra... jag mår bra o du mår bra:)Hoppas du gör d iaf:) ...man vet ju inte riktigt när det gäller dig... du vet vad jag menar... kram Ida

2010-02-06 @ 10:08:09
Postat av: Anonym

Förstår mig inte på er! Här kastar ni in era problem i Idas blogg där hon skriver hur jobbigt hon har det med Miche just nu. Lägg ner det där!

2010-02-06 @ 13:26:36
Postat av: Frida

Många kramar till dig! Hoppas allt löser sig!

2010-02-06 @ 15:25:38
URL: http://pavlovna.blogspot.com
Postat av: Carro

Förstår mig inte på angelica riktigt.. tycker båda kommentarerna är skumma.. ida mår dåligt varför skriva om sina egna problem then? dont get it.

2010-02-06 @ 16:00:20
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: angelica

Neeej du, Carro, är mkt man inte förstår här i världen...tyvärr:( Har känt Ida i 20 år och vill henne bara väl:) D vet hon:)D andra har inte med Ida att göra, sorry:( Kram till världens bästa, sötaste Ida, d kommer bli bra:)

2010-02-06 @ 16:59:36
Postat av: Carro

Angelica.. öhm? fattar inte vad du menar med att andra inte har med ida att göra? - så vad menar du med det? Finns väl fler än du som vill henne väl eller hur?

2010-02-06 @ 17:07:03
Postat av: Carro

eller du kanske menade de andra har inte med ida att göra.. ?

2010-02-06 @ 17:08:27
Postat av: Anonym

Det var ju inte så att Ida frågade, direkt.

Varför ta upp sina egna problem på nån annans personliga blogg?

Dessutom, om ingen annan har med det att göra, varför skriva om det över huvud taget? Mycket märkligt.

2010-02-06 @ 17:27:53
Postat av: Carro

Håller faktiskt med personen ovan. Jag har bigsize problem just nu, men inte sjutton skriver jag om de till ida heller! Gaah!

2010-02-06 @ 18:10:27
Postat av: Anonym

Ja, jag håller med Carro, och den ovanför.



Du Angelika, du har uppenbarligen egna problem, och behöver prata av dig, så skaffa en egen blogg eller en mycket bra psykolog.



Som du skrev i tidigare inlägg, att ingen annan har med era problem att göra, varför då älta det här? Det var ju DU som tog upp det! Meh!

Stor kram till Ida, du har nog i huvvet ändå! (eller har du det...?) ;)

2010-02-06 @ 18:20:51
Postat av: angelica

d andra har inte med Ida att göra, varför skriva kommentarer om man inte ens vågar skriva vem men är?? hmm... ja, varför skriver folk om sånt dom inte har med att göra...lite poängen i det hela..

2010-02-06 @ 18:22:11
Postat av: Maria

Om nu Ida inte har med det att göra, varför har du skrivit om det alls?

Du säger ju emot dig själv!



HELA poängen med en blogg är väl att skriva av sig, vilket Ida gör, väldigt bra, dessutom. Varför har du då helt omotiverat tagit upp dina egna problem? Det står dessutom "kommentera inlägget", inte bitcha om sitt eget sugiga privatliv!



Jag kan visst stå för vad jag heter, men det var knappast personen som var viktig, utan åsikten. Du verkar å andra sidan ha lite för mycket fritid, och "hang up's"!

Som sagt, skaffa en egen blogg eller skriv av dig på Facebook, så kan Ida och vi andra slippa läsa dina omitverade inlägg.

2010-02-06 @ 18:34:18

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0