Fredagsmyyyys...?

Varför känns det som om jag fått tvinga mig upp jättetidigt när jag bara gick upp kl 11.00?
Daniel plingade på vid kvart över och lämnade tillbaka en av mina gitarrer, samt gitarren (Elin's) jag ska låna på
dopet imorgon, och en kasse från Veronica med mina klänningar som hon lånade till MTV's nyårsbal! Wehey!
De har varit ute på galej minsann.. åtminstone en av dem.

Katten var instängd i badrummet inatt eftersom hon kissade på mattan igår kväll direkt efter jag gått och lagt mig
(hörde *skrap skrap skrap* och fick gå upp igen) - jag blir less! Alltså hon mår ju så bra nu och är alltid glad
och kelig men ÄNDÅ så är det sånahär perioder! Suck! Måste göra en ordentlig rengöring av mattan snarast,
nu är den dränkt i alsolsprit och diverse textilsprayer. Jag som älskar mina mattor, det här är den andra ryamattan
som hon dödar.. : ( Men det var nåt om kaffebönor... som jag måste testa...
(Och sen hade hon spytt ovanpå sin låda i badrummet inatt, yummie!
Tycker ni fortfarande att jag är barnlös? ^^)

Hanna kommer över senare och repar sista gången innan dopet, med RÄTT gitarr och allt, och jag måste
bestämma vad jag ska ha på mig! Gah! Drömde såna sjuka mardrömmar om dopet, för det första att det blev
långt och utdraget som fan p.g.a diverse missöden och sen när det var vår tur så hade jag visst glömt capon
hemma!! Disaster! Och sen gick det inte att stämma gitarren alls, så vi fick inte spela, yezuz vilken dröm...



Sen skulle jag eventuellt behöva DISKA, vad tycker ni?


Och panta mina kopiöst många pantflaskor, kanske?


                     (jag igår innan den befriande duschen)
 


Postat av: S.

Här behös det städas ordentligt :P

2010-02-12 @ 13:08:33
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0