Hard work, work!

You go girl! Kan hon så kan jag! Fast jag behöver ju inte gå ner så mycket som 50 kilo,
tror inte jag skulle klä i endast 19 kilo...

Promenaden idag blir inställd p.g.a. all jävla SNÖ - för det är sjukt mycket snö på marken och det
VRÄKER verkligen ner. Ingen risk att behöva uppleva någon vår här, no. Eve kommer istället förbi
hit så tar vi en kortare prommis, till Växtriket bl.a, och sen hem till henne. Jag ska på årsmöte ikväll
18:30, kanske kan gå direkt från Eve? Äh, vi får se vad som händer. Nu måste jag käka frukost.

 

Postat av: Eve

Och vad är det för magiskt tv-spel hon köpte då? Jag vill ha Wee-fit..och så vill jag testa på Zumban! Jaadå, stanna här tills kören börjar du. Jag kommer snaaaart!

2010-02-04 @ 12:15:02
URL: http://eveseden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0