Nä Ida det här har du verkligen inte tid med!

Elin & Herman & Maja kommer hit om cirkus 1½ timme, vi ska laga middag ihop, och Herman tar med borrmaskin
och ska hjälpa mig skruva upp... ja vad skulle jag ha upp nu då? Börjar undra om det var nåt.. jag har ju möblerat
om lite i hallen, och sovrummet är ett neverending project så just nu vet jag inte ens vad som ska sitta var?
Måh. Vill upp med de långa LACK-hyllorna i vardagsrummet också men eftersom jag inte vet på vilken vägg så
känns det ju dumt att bara skruva upp dem och sen kanske komma på nåt bättre... eller? Fast vad gör några hål
i väggen? Det värsta är väl att färgen säkerligen kommer följa med när man tar ner hyllorna.... Uhu...

Ja, och samtidigt som de kommer så ska jag alltså tvätta också.
Och nu måste jag diska, städa lite ytligt, klä på mig och plocka ihop all tvätt.
Vad gör jag här vid datorn? Sånt har jag ju verkligen inte tid med! 
  

Postat av: Eve

Åh, jag vill också få upp grejerna på väggarna.

Typ nyss. Betong hit och dit.

2010-02-08 @ 15:18:00
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Maja Lilja

ja men de är ju DIN blogg så vill man vara ego så får man vara det :)

dessutom, jag vet inte hur många läsare du har men de är ju ett jätte bra sätt att visa vad du kan... om du fick förslag från folk som ville fota dig när du la upp bilder på dig så kan ju de vara bra folk som ser din sång talang...

jag kan säkert uppfattas som ego när jag lägger upp om jobb jag har gjort. Är där folk som blir avundsjuka så är de deras problem...

dessutom så är varken din eller min blogg lik typ Kissies blogg som bara skriker av uppmärksamhet :)

2010-02-08 @ 15:40:35
URL: http://www.majalilja.com
Postat av: Lajl

Sv: Tack gumman!



Ja jag läser helst inte vilka biverkningar man kan få, vill lixom inte veta, men mår man inte bra så får man ju kolla upp o yes, där stod ju alltihop. Fast de känns som om man kan få allt som biverkning på vad som. De står ju både de ena o andra, typ, ökad aptit/nedsatt aptit, sömnlöshet/ökad sömn, ökad/minskad sexlust, förstoppad/diaree m.m. haha.. uuh.. inget att skratta åt egentligen, vill ju bara må bra, alla borde få må bra, utan medicin o kanske med om man nu behöver..



hoppas du inte tar åt dej för mkt av skitsnacket, men de är klart, man orkar ju inte hur mkt som.. var stark tjejen. puss

2010-02-08 @ 16:06:57
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Lajl

de borde bygga större badrum nuförtiden o på så vis utrusta alla badrum med tvättmaskin eller varför inte eget tvättrum så man slipper springa upp o ner o in o ut o ja.. allt de där jobbiga som inte alls är jobbigt om man har egen maskin i lägenheten. men samtidigt ´ska ju inte hyran bli högre för de.. de ska lixom bara va där. haha.

2010-02-08 @ 16:10:49
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: S.

Man fastnar lätt framför datorn ;)

2010-02-08 @ 16:30:32
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: kattis

klart de e kul med fler kommentarer :P jag brukar inte ha så många, men inte klagar jag för de, använder min blogg mer för att jag ska skriva av mig lite.



Klart jag kommer när jag väl är nere. Absolut! och jag gör de massa mer gånger. du är en härlig tjej som får mig att le :D Som pratar i 110 km/tim ibland :D

Nu är jag hemma, kom väl hem vid tio tiden i går kväll.

har samma problem som du. jag ska vara hos mamma nu och käka, sen ska jag på ridlektion, har verkligen inte tid att sitta här :D men here I am!

Hälsa Elin och herman. pöss å kjam

2010-02-08 @ 16:45:43
URL: http://hedstrom.blogg.se/
Postat av: Miche

Håller med om att du pratar i 110km/tim =) Men söt som fan är du!

2010-02-08 @ 20:20:03
Postat av: Ida

DET GÅR INTE ATT SKRIVA INLÄGG IKVÄLL, UHUUUU!!

2010-02-08 @ 22:35:15
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0