Ode to:

Angelica, du har valt att göra det här officiellt i min blogg, varför vet jag inte men du ser ju hur folk reagerar?
Och att dra in min medicin i problemen med Miche? Who are you? Tror inte mina piller löser sambofrågan,
shit vad enkelt det hade varit om det vore så! Och det här med att skämta bort problem.. det är det väl verkligen
ingen som gör? Jag skriver om problemen i min blogg för att ventilera, och du drar igång en diskussion om dig själv
 - vem är det som tar det som ett skämt egentligen? Att min kommentarfunktion helt plötsligt blivit ett forum för
dina åsikter om mig, Niclas, er, och alla andra (som inte heller vill bli involverade) visar ju bara hur liten du är just
nu. Jag har tyckt om dig i 20 år, det som hänt er förändrar inte min åsikt, men DU har förändrat min syn på dig.
Alldeles själv. För jävla synd, really. Det har gått för långt nu. 
  
Godnatt, alla mina fina läsare!
Förresten har jag pratat med Miche i telefon och fått fram lite känslor från karl'n, äntligen!
Jag älskar honom och vill bara att det ska reda ut sig det här... vi får väl se hur det blir,
vad det blir, var det blir, om det blir.. Önskar han var hos mig jämt! I do I do I do!


Postat av: Herman

Ida FTW! Mycket bra skrivet!

Jag kan bara hålla med, om vår åsikt om personen i fråga har förändrats, beror det bara på henne själv.



Men varför är du vaken till kvart över två på natten! Hallå?

Prova sova på natten, då hinner man se dagsljuset!

pusskram

2010-02-07 @ 08:28:14
Postat av: S.

Synd att hon ska hålla på sådär :/

2010-02-07 @ 10:42:30
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: kattis

go girl go!!! =)

2010-02-07 @ 11:55:20
URL: http://hedstrom.blogg.se/
Postat av: Linna

ii va underbart att läsa ida!!! ja skrev ju att det skulle bli bra! puss på er båda :D

2010-02-07 @ 20:42:44
URL: http://fairydiary.blogg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0