Oh, joy.

Som om inte den här dagen var tillräckligt kass redan?
Kände imorse att jag hade nåt inbokat idag men kom lixom inte på vad det var,
förrän NU när jag pratade med Miche och insåg att jag hade LÄKARTID på Psyk kl 15,
som jag nu måste betala 300 jävla spänn för!! För att jag missade den!! Det går ju lixom
inte på frikortet direkt.. Varför är jag så jävla glömsk? Det har fan blivit VÄRRE av medicinerna.
Är det inte ironiskt? De är de här människorna som sjukskriver mig men det är också de som
straffar mig för att jag missar ett besök - som jag missade för att jag uppenbarligen har problem
med sånahär enkla saker som en vanlig människa klarar av! Fan vad arg jag blir på mig själv!
Jag vill kräkas!! Och det spelar ingen roll hur ledsen jag blir, det måste ändå betalas, och bokas
om, och jag vet inte riktigt var jag ska få de pengarna ifrån att betala det här med?

Den här månaden vet jag inte om jag får pengar ALLS eftersom jag inte fyllt i de där närvaroformulären
- som min handläggare på AF skulle hjälpa mig med när hon kallade mig men hon HAR ju inte kallat mig
så hur fan ska det här gå egentligen?? Är det det här som är "att ingå i ett arbetsmarknadspolitiskt
program"? Att sitta hemma och inte göra ett jävla skit och sen bara få en massa strul med pengar, IGEN?!  

Jag är så less på det här nu, jag är så less på ALLT och jag har inte jobbat på över TIO månader.
Allt jag vill är att kunna försörja mig själv och Bella och slippa oroa mig. Inte konstigt att min käke
aldrig kommer att bli bra, så mycket som man går och biter ihop och gnisslar tänder!

Uääähhh, take me away.
 

Postat av: linna

hej gumman.

vad söt du är som vill ge mig dinn andra blogg, det tackar jag gärna ja till. maila mig på [email protected] så kan jag ta allt den väge.



vad trist med alla pengar o mötet :( du kan få lånapengar av mig om du vill. ingen ränta :) pussis

2010-02-15 @ 18:51:44
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: S.

Nåt jobb måste det ju finnas för dig!

2010-02-15 @ 19:15:30
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sv: Haha, ja jag också! Men gjorde som du och tog tag i det igår. Har var riktigt konstigt att se en tom diskho hela dagen idag. :)

2010-02-15 @ 20:06:29
URL: http://zooot.blogg.se/
Postat av: Eve

sv: ja jag är gärna gnällkärring när det gäller sånt ibland. Vill ju inte förbjuda honom heller, så hemsk tänker jag inte vara. Men spela såååå ofta behöver man ju inte...när man har flickvän och sambo! grr

2010-02-16 @ 10:28:49
URL: http://eveseden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0