Just det, snö...

Åh, nu är jag så trött så jag får kämpa för att hålla mig vaken!
Det blev promenad tillslut, och när jag gick emot Fagerskogsspåret så tog jag inte med i beräkningen
att det faktiskt VAR iskallt ute, och dessutom att det har snöat två dar i rad nu och spåret var helt
igensnöat. Woaa-woaa-woaa.. Men jag gav mig inte utan pulsade fram! Vek av på en stig som var mer
upptrampad än spåret, visste inte alls var den skulle leda mig. Spännande! Kom fram på Bodavägen och
direkt på stora bron över motorvägen. Sen gick jag hemåt igen, det blev en 50-minuterspromenad allt som allt.
I skogen var det inte lika kallt som utanför, skönt, men det här lär nog kännas i vaderna imorgon...



                         


Har käkat lite lunch och nu är jag på gränsen till att somna. Really.
Men det går inte, för jag ska gå och handla, och gå och hämta mina paljett-"Converse" från HM.
Bea har fått feber också så vi ställer in vår date, få se vad kvällen erbjuder istället.
Sömn känns lockade...
 

Postat av: Lajl

ooooh visst ja, de där paljettgympisarna.. jag ville ju me ha ett par.. men köpte ett par röda "vanliga" ist. Men åhh du måste berätta hur de var.. lite blider tack!

2010-02-19 @ 17:06:11
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Eve

Hejja hejja!!! :) Du är så duktig!

2010-02-19 @ 19:33:46
URL: http://eveseden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0