Seven...

Tack för era fina kommentarer, i mitt huvud så "vet" jag också att det blir bra, men är rädd att mitt huvud
kanske har fel? Man kan inte gå och vänta på någon forever... Om man inte är redo att flytta efter 5 år,
blir man det någonsin då? I don't know... vill inte att de här 5 åren ska gå förlorade... : /

Fick en "Blog Award" av Thessan och tänkte sysselsätta mig med det för att tänka på annat:
Det innebär att man ska berätta 7 saker om sig själv och sedan "skicka den vidare" till 7 andra
bloggare som man tycker om.
Men för det första är det sjukt svårt att berätta några random saker
om sig själv, och vadå sju bloggare? Fatta vad många som kommer ogga över att inte ha blivit valda..
Och vad vill man veta om mig? Egenskaper? Konstiga saker jag gjort? Vad jag har på mig just nu?
Vad det är för fel på mig? Vad jag har för framtidsutsikter? Något man inte redan visste?
 
Okej, 7 random saker om mig:

1: Jag är som mest levande i strålkastarljuset med en mic i handen. Singing, dancing, playing.
2: Jag är livrädd för fåglar. Speciellt om de befinner sig i luften.
3: Jag har slickat på Peter Siepens ena bröstvårta.
4: När jag gick i femman blev jag & 4 klasskompisar uttagna till audition för "Fångarna på fortet - Barn".
    Vårt lag hette Cool Cash och vi var på intervju & filmning i Stockholm. Grymt! Kom inte med. Tur.
5: Jag har kramat Tiger på Disneyland i Paris. Ho-ho-ho-hooo!
6: Jag tävlingsdansade under många år och bästa meriten är en andraplats i SM. Slutade dansa år 2000.
7: Jag har åkt gondol i Venedig och sjungit italiensk låtsasopera från hotellbalkongen.

De 7 bloggarna jag väljer att ge en Award till är:

Hanna
Bea
Mia L
Eve
Carro
Sarah
Linna

(Elin & Cia har redan fått via Thessan och sorry everyone, those are the rules... only seven...
Och inga grabbar blev det visst? Så sexistiskt av mig. Hade gärna sett Herman & Patrik också... ^^)



Hanna "tvingade" med mig till Donken när hon kom hem från jobbet. Hur bra går det med min diet egentligen??
Di-ÄT!! Oh yes I eat a lot.. all the time.. McFeast två gånger denna vecka, och dessutom glass, daimtårta, brownie..
Skäms, Ida! Bara för det ska du få dansa som fan ikväll. Och nej, du får inte ringa Miche för du kommer bara
bli arg och ledsen och skrika, och det vill du inte. Inte mer idag. Och förresten så tycker du att det är HAN som
borde ringa. Right? 

Har handlat inför morgondagen också, då blir det vintergrillning hos Furin! Gamla traditionen tas tillbaka : ) 
Köpte även drygt ett kilo lövbiff. Det ska jag kötta i mig på kvällarna, plus sallad. Yes! 
 
Uhh, all this faking makes you dizzy...
 


Postat av: Fia

what the fuck..är inte MIN blogg med på din awards lista...!? Hmf..



Kul att du kikade förbi, nu vet jag vem jag ska betala för att göra min blogg fin ialf. =)

Väldigt snygg blogg!

HEjhej.

2010-02-05 @ 23:34:21
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/
Postat av: Carro

De löser sig med miche på ett eller annat sätt ska du se gumman...



du har awardat mig, sötnos.. fast jag orkar inte awarda sju andra.. hahaha.. men nu ska jag väl få ihop de där ju sakerna då...



puss o massa kramar

2010-02-05 @ 23:58:01
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Fem år som varit kan aldrig gå förlorade. Det enda man kan göra är det bästa av nuet och sikta på en fantastisk framtid.



Klart jag kikade på filmen, och jag kan föreställa mig bra ljud :) Ser fram emot autografen....



2010-02-06 @ 00:12:18
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: kattis

Vi kanske kommer dit i kväll, Så kan vi kanske köra dejten då... :P

2010-02-06 @ 08:37:17
URL: http://hedstrom.blogg.se/
Postat av: Eve

Oh my, what an honour! Det här betyder att jag måste göra samma sak i min blogg nu alltså? Har jag ens SJU bloggar jag läser? Måste kolla.

2010-02-06 @ 10:29:42
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: S.

Aw, du valde mig ;D hihi!

2010-02-06 @ 10:31:51
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Linna

naw va söt du är söötis!! <3 vad glad jag blri ska skriva ner dessa saker snarast!! :)



hoppas att du får en underbarkväll nu så får jag veta allt via blogen imorrn.



vad roligt att få veta lite mer om dig. det hade jag inte en aning om. kul med operan ^^ kan man ha sett dig i nåt tv program förresten när du dansade PUSS

2010-02-06 @ 15:57:37
URL: http://www.fairydiary.blogg.seogg.se
Postat av: mia

well thanx honey! <3

2010-02-11 @ 08:47:57
URL: http://justmia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0