We are all the winners..

"Frukost" kan tydligen även innebära att stå kvar vid datorn och googla fram tio år gamla danstävlingsresultat.
I did NOT know that.

Min sista tävling var SM i Stockholm i typ juni (?) -2000 men hittar inga resultat därifrån.
Men det är ju kul att se att man slutade på topp ändå, det där sista året som tävlande... : ) 


RESULTAT Hammaröbuggen, DTC 000130
DUBBELBUGG JUNIOR D
* 1  371 Niklas Nyman  Ida Berg  Josefine Forsberg ENA

RESULTAT DM Stockholm och Uppland 000205
DUBBELBUGG JUNIOR D
* 1   28 Niklas Nyman  Ida Berg  Josefine Forsberg ENA

RESULTAT Enabuggen, ENA 000220
DUBBELBUGG JUNIOR C
3  308 Niklas Nyman  Ida Berg  Josefine Forsberg  ENA

RESULTAT Altirasnurren 000416
DUBBELBUGG JUNIOR C
**1 306 Niklas Nyman  Ida Berg  Josefine Forsberg ENA


...till exempel.. Hihi, saknar den där tiden i mitt liv lite! Men bara lite.
Inte konstigt man var i form då! Tävling var & varannan helg och träning några gånger i veckan.
Jag ska fan tänka stenhårt på det här och peppas till att komma i form igen! Ida, you have it in you!!
 
 


Postat av: Niclas

U go girl...

2010-02-17 @ 20:45:08
Postat av: Magnus

Min pappa åkte vasaloppet för många år seb, han har diplom på vinden. Han vill inte titta på dom för han blir så trött då :P.

2010-02-17 @ 21:56:10
URL: http://magnusevangeliet.blogg.se/
Postat av: linna

u gooo! det klarar du! PUSS

2010-02-18 @ 08:12:21
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0