Zzzzzemla.

Hade en kass natt inatt då jag inte somnade på sjuuukt länge, och Miche skrev imorse att jag bland annat
borde gå upp tidigare (nähä?) och inte äta middag så sent (nähä?).. När gick jag upp? Minns inte.
Men jag åt iaf middag tidigt som fan! Ja, för att vara jag. Typ kl 19 eller nåt. Och usch vad sorgligt det är
att sitta ensam ALLTID och speciellt på en fredag, med en älskling som ringer 65 mil bortifrån och frågar
efter receptet på min thaimat.. Hmpf. Maybe if you were here I could've shown you...
OCH jag somnade i soffan. Bredvid Bella. Vaknade nyss och frös, kl 21. Haha! Vilken tant jag är.
Kanske sovit en timme eller nåt. Så Miche, hör du det, jag både åt tidigt och somnade tidigt idag! Haha!

...och sen tryckte jag en liten doggybag-semla från Elins kalas, hämtade en filt och bytte kanal...


 


Postat av: S.

Uuh.. ni får hitta nån slags lösning på det där.

2010-02-20 @ 11:02:24
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Hugo Alexander

Jag hade också ensammiddag igår och alla andra dagar också, dock bor min i London.. Hoppas du får en fin lördag! Några planer ? x

2010-02-20 @ 11:15:11
URL: http://alexanderhugosson.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0