Back to cold mountain! Hahaha! Hysteriskt kul!

Men ÅÅÅHH vad kallt det är! (uteliggareuteliggareuteliggare)
Nej det funkar faktiskt inte att tänka så, det blir inte varmare för det. I'm sorry.
Jag hittade tre stycken raggsockor i sovrummet, ingen av dem hörde ihop med varandra.
Va fan! Och hungrig är jag. Jag blev så jäkla lycklig inatt när jag gjorde detta fynd i frysen:

                      
                         Tack Miche för att du dumpat massa onyttigt junk i min frys! : )
                         Borde göra som katten, krypa ner under en filt och mysa...

                       

Suck, när ska jag få upp alla tavlor (och hyllor!) på väggarna egentligen?
Ja inte ikväll iallafall. Nu blir det middag...
 

Postat av: S.

Inte konstigt att gå upp under julen ju! Man äter som en liten gris.. haha! :D Du har iallafall KÖPT tavlor, jag har inte ens tavlor än, och jag har bott här i 2 år ;) haha!

2010-01-04 @ 23:33:31
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Eve

Oh, har samma problem här. Så jävla kallt så att näsan blir röd och börjar rinna..och fötterna ska vi inte tala om. Raggsockor it is! Går förmodligen inte att åtgärda heller eftersom att fasaden är för ojämn och nya tätningar i fönstret inte hjälper. Undrar om de hört talas om total renovering nångång.

2010-01-04 @ 23:49:35
URL: http://www.metrobloggen.se/eveseden
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

En vetekudde är bra när man fryser... att värma i mikron eller ugnen och sen ta med sig under täcket. Annars kan man ta en PET flaska med varmt vatten...

2010-01-04 @ 23:56:12
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0