Bajsbönor

Fixade nyss en ny lattefärgad design åt Mia - utan kaffebönor. För de liknade nästan harbajs.
Och vem vill ha en harbajsheader lixom? Pax inte jag! Hon är nöjd nu, då är jag också nöjd : )
Imorgon kommer hon & Cia hit (tror jag?), det ska visst lagas middag.. typ soppa?
Vi får väl se, de är välkomna hit hursomhelst! Jag kan stå för soppvatten.. hahaha. Joyful.

Bella kissade på mattan idag förresten. Kan min lägenhet lukta mer som en kattlåda nu eller?
Tur att man har köpt nya doftljus. OCH är täppt i näsan. Har ju inte råd med dyra Everclean-kattsanden
just nu, som kostar 200 spänn, så Miche köpte en för 50 spänn till mig. Och nu luktar det billig sand = bajs.
Hurraaa! Eller det är ju inte själva sanden som luktar, men ni fattar... Sunk sunk sunk.

Folksamtanten ringde mig (hon är nog ingen tant men ändå) och hon kommer på torsdag istället.
Det var bara ett papper med tre frågor som skulle fyllas i. Sure! Det kan vi väl ordna. Torsdag it is.
Och nu måste jag diska!! Uhuuu! Jag hatar att diska. Och inte blir det roligare när händerna är fulla
med köldskadesprickor som blöder.. det här kan ju bara sluta i misär. Lika bra att sätta fart så jag
kan få undan ALL disk, då kanske det är värt den smärtan...


Postat av: Mia

Asch, diska är riktigt snoppigt alltså. Trots det så är jag en stark motståndare av diskmaskin, ty jag hatar att plocka ur den, ännu mer än att diska. Jag är lat helt enkelt :P



Du, du är ju duktig på bloggdesign (i alla fall bättre än mig, jag kan lite, men ja, det är det lillalilla) och jag tänkte.. att du kanske kan hjälpa mig om du har tid, att fixa en ny header. jag är ju liksom svartskallig nu, kan ju inte ha en header med gloriahår då. jag betalar såklart :D

2010-01-05 @ 17:37:06
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: S.

Pusselipusselipuss på dig!

2010-01-05 @ 18:44:25
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Carro

Ogilla disk alltså... och vad jobbigt med kiss på mattan.. :/, och det där med sanden.. baah.. :(



men du har världens finaste bella ändå.. :)



puss&kram

2010-01-05 @ 21:37:29
Postat av: mia

SV: inget är omöjligt Ida, jag ska börja träna dans igen.. kanske inte just nu, men nångång! mmjo de kostar en del, men vissa är så söööööta! KOLLA, jag pimpar min blogg alldeles själv stolt haha, me lite småsaker bara, du inspirerar! :D

2010-01-05 @ 21:46:04
URL: http://justmia.blogg.se/
Postat av: Mia

Ojdå, sådär är det för mamma ibland också :/ Det är en rosa smällkaramellig sak som är så gullig så. :D men som sagt.. jag har svart hår nu, jag vill ju att det ska se ut som jag är nu. men jaa.. jag gillar när det är ljusa färger, och jag gillar rosa. men du kanske kan få några bilder av mig, som jag vill ha med? :) du får säga hur mycket pengar du vill ha sen, om du vill göra den alltså :) kram

2010-01-05 @ 21:56:01
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: Fisan

Om du inte har superduper höga krav på kattsanden så hittade jag Eldorados klumpbildande kattsand. Kostade typ 25 spänn för 5 liter och den funkar helt ok.



Om man bara är duktig och tömmer lådan (lådorna, jag har två) så luktar det inte heller...

Fast jag är väl inte överdrivet kräsen. I min värld är billigt jätte bra =)

2010-01-06 @ 13:54:38
URL: http://fisansblogg.blogspot.com
Postat av: Mortenbettina

Hello! Very interesting and professional site.

2011-04-14 @ 18:33:45
URL: http://mortenbettina.blog16.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0